Gå til innhold

Hvordan komme seg vekk!!!

Ranger emnet


militærposter

Anbefalte innlegg

Har havna i bardufoss i militæret. Men fy faen så kjedlig det er her!!! Bardufoss er stedet Gud glemte og djevelen ikke ville ha!! Skejr ikke en dritt her!

 

Så det jegtenkte er å prøve å få til å dimme, men det er ikke like lett! Er det noen med tips som kan hjelpe meg tilbake til bilen!! ;å jo få med meg gatebil etc....

 

Skal forressten kjøre leo, løftet ut motoren i dag. 37,5 l disel v12!!!! Like stor som en fiesta!

 

Grønne Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

si at dama di har begynt med dop å at du må holde deg hjemme å passe på så a ikke går tilbake til de gamle vennene sine.

her i militæret gjør du så lite nytte for deg alikavel...tanken på at jeg må sitte bak gjerdet her mens dama mi føkker sg opp er usmakelig...

 

det sa jeg til legen...jeg fikk perm så lenge jeg ville... så da fikk jeg dratt til sigdal å kjørt rally.

 

prøv den....Ps...det hjelper sikkert å bli litt blank i øya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du har fått en depresjon.....langt nede.....og at du kan få ukontrollerte utbrudd. Men pass på å ikke overdriv for da ender du opp med å måtte gå til psykolog 2 ganger i uka i 1 år f.eks. Har hørt eksempler på dette. Kjenner en som ikke overdrev så veldig og fikk ordna noe papirer fra en lege og han dimma med en gang. Fikk beskjed at det kanskje var tryggest at han ble hjemme :D

 

En annen ting er at dette burde du tenkt på litt før du dro inn til armyn. Jeg ordnet meg papirer og søkte lenge i forveien og slapp uten å møte opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få sukkersyke, så sparker de deg på ræva ut.

 

Jeg stakk te legen fordi jeg var nysgjerrig på at jeg pissa grønt på ph pissegreia. Da stakk han meg på fingern, målte blodsukkeret, pælma meg inn på sykestua og rett hjem på sykehus dagen etterpå. Blodprøvehelvete på høyeste nivå, og nå sitter jeg her, etter et ufrivillig friår, klar for skole OG Gatebil.

 

Det er bare synd du ikke kan bestemme at du ska få det :hello:

 

 

Men hvorfor kan du ikke prøve å få perm til Gatebil da? Prøv!

 

Lykke til.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by militærposter

Har havna i bardufoss i militæret. Men fy faen så kjedlig det er her!!! Bardufoss er stedet Gud glemte og djevelen ikke ville ha!! Skejr ikke en dritt her!

 

Så det jegtenkte er å prøve å få til å dimme, men det er ikke like lett! Er det noen med tips som kan hjelpe meg tilbake til bilen!! ;å jo få med meg gatebil etc....

 

Skal forressten kjøre leo, løftet ut motoren i dag. 37,5 l disel v12!!!! Like stor som en fiesta!

 

Grønne Henrik

 

 

Slutt å syt og ta det som en mann

 

 

 

Øøøhhhh...Leo har Mehrstoff-Vorkammer Dieselmotor MB 838 Ca M 500, V 10, wassergekühlt, 37330ccm, 830 PS (611 kW)

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meget god måte å dimme på, selv om du blir stemplet som spør e rå ta med deg meterstokk og måle hele leiren til alle døgnets tider.. dette krever jo selvsagt at du er flink til å holde masken når de spør hva faen du driver med..

 

Kjenner en som gjorde det på madla.. han forsvant for ut og en annen på min tropp gjorde det samme.. rett ut=)

 

Mål brakker. messen, alle steder der folk kan se deg.

1997 Audi A8 (S8 wannabee)

1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no)

2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline

99/00 Suzuki Gsxr 750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking

 

 

Øøøhhhh...Leo har Mehrstoff-Vorkammer Dieselmotor MB 838 Ca M 500, V 10, wassergekühlt, 37330ccm, 830 PS (611 kW)

800 hk i fredstid ja, men blir det krig haler de ut 2000 kjøttmopeder... Ganske fort gjort å ta ut motoren egentlig, i forhold til størrelsen. Menne, trodde det var rolls royce motor dem jeg? Iaf mektig leketøy..

 

Forresten, e han dritråe fyren på Radio Bardufoss ennå? He-he, han som er på alle reklamene og alt som er på hele kanalen? lol lol

 

hilsen "Gøy på øvelse på Blåtind i full storm og -25 C, = -65 effektive grader" Huffoghuff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Tenk om noen høyt oppe i norske hær leser dette!!

Da får ingen dimma snart! :D :D

 

Bra tips ute å går :) Jeg skal iaff satse på utdanning og jobb så jeg skal finne noe å skylde på...

Dårlig syn, dårlig knær, lavt jernlager osv :) :D

Tror ikke de er helt så naive at de ikke vet at endel folk faker. De er dumme, men ikke på den måten...

 

Veldig forskjellig fra sted til sted hva du må gjøre for å slippe unna, kan iaf si at Skjold Garnison er ikke av de letteste.. Der måtte man gråte og true med selvmord. Vi hadde et par mongoer som ikke var helt stabile, de var der hele året fordet.

 

Kan være greit å bli ferdi med dritten før man blir for gammal oxo, ikkeno digg med kvisete befalsspirer som hetser deg rundt når du er 5 år eldre enn dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til syting unger! Pyser og mammadalter hele gjengen :mad:

 

Still opp for landet deres og lær litt om og forsvare det.

 

 

:D

 

Hilsen en Bardufoss soldat som dimmet i -95. Syltapper.......!

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår