Yellow Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 DU bør ha legepapirene klare før sesjonen... det hadde jeg, og ergo ingen tjeneste... Siter "Ting tar tid, lang tid...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 PINGLER!!!! asse :rolleyes: Hvorfor ikke ta det som en mann, som så mange før deg??? Skal ikke du kjøre Leo da? Ikke alle som får lov til det, så det burde du heller nyte. Var sjøl på Bardufoss jeg, på ammo-lageret i 9 mnd. DET var bortkasta tid, det kan jeg love deg. Men etter å ha hørt historier fra 3 kompiser som var med eller kjørte Leo, så misunte jeg de litt, selv om jeg hadde det j*** slapt nedi skogen på andre sida av stripa. De fortalte om hvordan de hadde det, kanskje ikke så fett der og da, men når de tenkte tilbake på det så var det rike opplevelser, og mange som fortsatt kunne tenke seg å oppleve det en gang til. Så tenk litt på det du, dersom du ikke er en mamma-dalt da?? Pingler asse!!! :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Selv om det kan se mørkt ut nå i begynnelsen, så går det an å komme seg gjennom det året. Bare ta en dag av gangen, alt litt etter litt, en tur til tromsø av og til, så ordner det seg. Ikke tenk for langt frem i tid. Blir jo kjent med masse kult folk da, opplever mye morro, fordet om det er en egen verden det derre. Hvis du havner i "overtrøttmodus" på øvelse, ler du deg skakk av raier, kamo-nett og hele pakka. Husker en øvelse der en kamerat ble hengende i kamonettet etter gruen, bare hang og sprella på BV 206`n, mens vi andre lo oss i filler. lol lol lol lol Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg