T_A_H Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Heisann! Sliter med å låse dørene på 79'n! Det virker som den haka bak på låsesylingeren ikke er lang nok til å dytte den låse-fliken opp og ned. Noen som har vært borti samme problem? Er det forskjell på dette fra år til år? Kan hende det er litt blanding av forskjellige årsmodeller! ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Fikk låsen til å fungere da jeg sveiste på en liten tupp på den låsetuppen som må dyttes ned på låsekassa. Sånn at den haka på låsesylingeren kom borti. Én erfaring rikere :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserstein Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Jeg kjøpte meg en delebil, hvor dørene gikk svært lett i forhold til min. Tenkte jeg skulle sette over hengsler, dørlås (mekanismen som lar døren gå i lås,og grafen,som sitter på B-stolpen. Begynte faktisk meg grafen og dørlåsen..ferdig å montere å skulle justere grafen i forhold til døren, og da viste det seg faktisk at denne er litt for lang. Den gikk rett og slett rett inn i døren. Skjønte ikke bæret. Bilene er jo nesten helt like bort ifra årsmodellen. Delebilen tror jeg er et år eller 2 nyere.. Konklusjon = Det er noen forandringer rundt om på disse modellene etter årsmodell vil jeg tro..! Siter - Vw Passat `01 1.9TDI 130hk Highline - Vw Golf I `82 1.5l (Prosjekt) - Mazda 626GT `85 2.0i (R.I.P. :P ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg