alliert Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Hallo. -Skulle så gjerne hatt noen gode råd før e bytta ut forlykter og grøftelys med nye. -Setter inn gule forlykter. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Du må ta ut de gamle lyktene før du setter inn de nye lyktene :cool: Edit: Det der var kanskje barnslig av meg? On topic: Hvilke råd tenkte du egentlig på mtp. bytting av lykter? :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alliert Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 takk for svar. morsom kar du :) . tenkte kanskje det kunne bli litt komplisert å koble viskerene til lyktene. E det noe elektriske koblinger som absolutt ikke må kobles sammen? [/b] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Heh..si det. Mine viskere var borte vekk når jeg kjøpte den, så det har jeg ærlig talt ikke peiling på. Det var svært så dårlig med svar å få her fra de som faktisk vet dette ser jeg, så jeg foreslår at du lager deg en bruker på http://www.bimmers.no ..der er du iallefall garantert et svar :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alliert Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Ny oppgave. - Hvordan ser tegninga ut på montering av sportsfilter ? No vil e finne ut hvordan det ska se ut ferdi montert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 kjøp deg et "sportsfilter" til å putte i luftfilterboksen din. Enklere å montere og ser litt mindre jall ut en konfilter. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alliert Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 hei du ! - mene å huske e prøvde det, men passa ikke ned i -.... Skal prøve en gang til ........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alliert Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alliert Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Noen tips å bilder på hvordan sette inn ny dynamo ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alliert Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 http://www.koed.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg