high octane Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Hei. I dag har jeg sloss med rottweilern og tapt. Jævern beit gjennom hånda mi mellom pekefingern og tommern på venstre hånd. Tror jeg tok stivkrampe når jeg var 15, nå er jeg 20. Har sjekka om sener og bein er hele og det er ikke noe problem. Noen som har peiling? JA, såret er jævli dypt. (kommer sansynligvis ikke til å dra til legen uansett, men det er greit å vite) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Er vel like greit å få lege til å se på det, og han har sikkert mere peiling enn oss på bilforumet på stivkrampesprøyter :) Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 bedre å ta stivkrampesprøyte enn ikke å ta de, gjør mindre vondt enn om du skulle bli syk... Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Du skal helst ta stivkrampesprøyte nå også. Ble bitt av en rotte på jobben for noen måneder siden, og tok jo stivkrampe hos bedriftslegen året før, men måtte til legevakten å ta ny. Gjør deg selv en tjeneste å gå til lege for å ta den. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Kan fort angre om du ikke tar den :) Er en grunn til at de setter den, selv om du fikk den for noen år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 I tillegg til stivkrampesprøyte til deg selv bør du gi den plendritern en injeksjon bly i panna, alternativt slaktemaske! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 hahahahahaha!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Bare å følge. :) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Nå skal jeg prøve å være så snill som mulig her, men er du sikker på at du har tilstrekkelig kontroll på den bikkja? Blir automatisk skeptisk til en hund som biter eieren sin... Og nei, det er ikke fordi det er en rottweiler. Har hatt en selv og skal ha igjen:) Bare så det er sagt, så slipper vi den "rottweilere er farlige"-diskusjonen...;) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Nicket til han over her passer jo nydelig inn i situasjonen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 hahahahahahahaha snakk om erfaring?:D Men, du er jo nesten tett om du ikke drar til lege å skjekker det da? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 hahahahahahahaha snakk om erfaring?:D Er vel bare å legge sammen 2+2 her ja.. ... Har hatt en selv og skal ha igjen:) ... bør du gi den plendritern en injeksjon bly i panna, alternativt slaktemaske! Og brukern kaller seg Rabies :thumb Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Skulle jeg først slåss med en hund hadde jeg unngått en rottweiler:P Trur nok den sprøyta er høyst nødvendig. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Jeg skjønner ikke helt jeg, hva som skal til for og bli bitt av en hund man kjenner og har lært opp.. Jeg har vokst opp med diverse hunder, Norsk Elghund, Dunker, Lundehund, Finsk spets, Japansk spisshund, border collie, og blanding mellom border collie og schæfer.. Ingen av de er vel typiske aggresive hunder, men uansett.. Tilhørt besteforeldre og naboer de fleste. Så har vel hatt greit med ommgang med de fleste, og herja med de som barn.. ikke blitt bitt en enseste gang av de. Den som er igjen av de, den japanske spiss hunden, Kan man leke med og erte opp så den virkelig er sint og knurrer.. Om du bevist setterf ingra i kjeften på den, så vil den ikke lukke kjeften om fingra engang.. .. Den kan selvsagt glefse mens man leker, men aldri blitt bitt.. Men ble bitt som 6 åring av en eller annen ukjent hund. Da bar det rett på legevakta ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Nå skal jeg prøve å være så snill som mulig her, men er du sikker på at du har tilstrekkelig kontroll på den bikkja? Blir automatisk skeptisk til en hund som biter eieren sin...Og nei, det er ikke fordi det er en rottweiler. Har hatt en selv og skal ha igjen:) Bare så det er sagt, så slipper vi den "rottweilere er farlige"-diskusjonen...;) Rabies, du er inhabil. Det nytter nok ikke å skjule at din Rottweiler beit deg gjentatte ganger da du var barn. Heller ikke fråden som står rundt kjeften din hjelper særlig. Men brukernavnet er nok likevel det som fjerner all tvil :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg