MGR Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 hahahahahahahaha snakk om erfaring?:D Men, du er jo nesten tett om du ikke drar til lege å skjekker det da? men så har ikke skruk bevist å ikke være særlig tett da.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Spørsmålet var jo om han måtte ta sprøyte eller ikke. Hvor vanskelig kan det være å svare? :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Spørsmålet var jo om han måtte ta sprøyte eller ikke. Hvor vanskelig kan det være å svare? :) Og de fleste svarene var noe ala dette: Like så greit å stikke til legen og få han til å avgjøre det! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Hva med hunden? :D :D Ingen som tenker på hva den kan ha pådratt seg? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Og bli "bitt" i en "lek" med hund, betyr ikke at det er hunden sin feil, skarpe tenner har de og, så lett og være uheldig! Uhell kan skje, og man sier jo: Vil man være med på leken, må man tåle steken" (ble det rett?:) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 kaller deg detta Skurk Trønder+Medisinmann å spørr bilforumet om hjelp?:S Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 kaller deg detta Skurk Trønder+Medisinmann å spørr bilforumet om hjelp?:D hehe^;) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Sånn egentlig så sier han jo faktisk "dere kan gjerner komme med meningene deres, men jeg driter i de for jeg gidder ikke gå til legen og bruke penger uansett!" ;) Men han er jo medisinmann, så han trenger sikkert ikke bekymre seg ^_^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Skurk har nå blitt så dårlig at han ikke klarer å komme seg til legevakta, han kommer faktisk ikke opp på pcen og plendriteren som den så pent ble kalt har ikke mer mat, så den har begynt å tygge på skurkens ben. faktisk har den begynt på ben nr 2, ben en er lagt i en dritthaug igjen på teppet til eieren. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Skurk har nå blitt så dårlig at han ikke klarer å komme seg til legevakta, han kommer faktisk ikke opp på pcen og plendriteren som den så pent ble kalt har ikke mer mat, så den har begynt å tygge på skurkens ben. faktisk har den begynt på ben nr 2, ben en er lagt i en dritthaug igjen på teppet til eieren. du så det, men hjalp ikke? uakksomt drap det? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Uansett.. Drit i Skurk.. Reodor Felgen! Jeg kaller deg! Vi snakker Reodor Felgens Gatebiltreff på Alvdal førstkommende lørdag.. Kommer du ikke kan du bare droppe nicket ditt for all fremtid! (Håper dette var pressmiddel nok, langt til Alvdal fra ca overalt i landet) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Uansett.. Drit i Skurk.. Reodor Felgen! Jeg kaller deg! Vi snakker Reodor Felgens Gatebiltreff på Alvdal førstkommende lørdag.. Kommer du ikke kan du bare droppe nicket ditt for all fremtid! (Håper dette var pressmiddel nok, langt til Alvdal fra ca overalt i landet) Kjære Skrotnyter! Etter en rekke fraværshelger med biltreff som VROM, Vallåkra og nå sist Gatebil på Rudskogen i helga som var, har jeg lovet familien å gjøre noe høykvalitativt med disse til helga. Og jeg tviler på at Gatebiltreff i Alvdal betraktes som høykvalitativt... Dessuten kan Rondane være skummel å forsere på tvers på denne tiden :) Jeg beordrer derfor deg til å være min stedlige representant under treffet på Alvdal. Du har alle fullmakter, men du må agere i Lokomotiv Flåklypas ånd og sørge for å spre denne phorænings (forenings) kjærlighet til ALLE biler. Du kan skrive ut dette innlegget og benytte det som adgangskort til alle evenementer denne helga. Adgangskortet inkluderer fri bar! Reodor F Sykkelreparatør Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Stivkrampe og generell sjekk mot sykdommer på Skurk Cyanid til fido. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Stivkrampe og generell sjekk mot sykdommer på SkurkCyanid til fido. Får jeg anbefale motsatt kur for dem begge? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Da har jeg fått stivkrampesprøyte og 2 dager fri fra jobb. Fikk fri pga. JA jeg gikk i sjokk etter å ha fått et stikk i armen og innrømmer gjerne at jeg hyler mer enn en 2åring når noen presterer å stikke meg i armen. Jeg er verdens største pyse når det gjelder stikking. Enda jeg lever av å håndtere blod og div. stikking og annen type biokjemisk avfall. "fido" er et nervøst omplasseringsdyr(dyrebeskyttelsen) som jeg har hatt kjennskap til i bare noen måneder. "fido" er ganske grei, men ikke når jeg napper maten ut av kjeften på`n når`n spiser. Det har funka på alt annet jeg har hatt av hunder...og det kommer til å funke med litt trening. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg