Gå til innhold

Stivkrampesprøyte

Ranger emnet

high octane

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn egentlig så sier han jo faktisk "dere kan gjerner komme med meningene deres, men jeg driter i de for jeg gidder ikke gå til legen og bruke penger uansett!" ;)

Men han er jo medisinmann, så han trenger sikkert ikke bekymre seg ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skurk har nå blitt så dårlig at han ikke klarer å komme seg til legevakta, han kommer faktisk ikke opp på pcen og plendriteren som den så pent ble kalt har ikke mer mat, så den har begynt å tygge på skurkens ben.

faktisk har den begynt på ben nr 2, ben en er lagt i en dritthaug igjen på teppet til eieren.

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skurk har nå blitt så dårlig at han ikke klarer å komme seg til legevakta, han kommer faktisk ikke opp på pcen og plendriteren som den så pent ble kalt har ikke mer mat, så den har begynt å tygge på skurkens ben.

faktisk har den begynt på ben nr 2, ben en er lagt i en dritthaug igjen på teppet til eieren.

du så det, men hjalp ikke? uakksomt drap det?

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett.. Drit i Skurk..

Reodor Felgen! Jeg kaller deg! Vi snakker Reodor Felgens Gatebiltreff på Alvdal førstkommende lørdag.. Kommer du ikke kan du bare droppe nicket ditt for all fremtid!

(Håper dette var pressmiddel nok, langt til Alvdal fra ca overalt i landet)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett.. Drit i Skurk..

Reodor Felgen! Jeg kaller deg! Vi snakker Reodor Felgens Gatebiltreff på Alvdal førstkommende lørdag.. Kommer du ikke kan du bare droppe nicket ditt for all fremtid!

(Håper dette var pressmiddel nok, langt til Alvdal fra ca overalt i landet)

Kjære Skrotnyter!

Etter en rekke fraværshelger med biltreff som VROM, Vallåkra og nå sist Gatebil på Rudskogen i helga som var, har jeg lovet familien å gjøre noe høykvalitativt med disse til helga. Og jeg tviler på at Gatebiltreff i Alvdal betraktes som høykvalitativt... Dessuten kan Rondane være skummel å forsere på tvers på denne tiden :)

Jeg beordrer derfor deg til å være min stedlige representant under treffet på Alvdal. Du har alle fullmakter, men du må agere i Lokomotiv Flåklypas ånd og sørge for å spre denne phorænings (forenings) kjærlighet til ALLE biler.

Du kan skrive ut dette innlegget og benytte det som adgangskort til alle evenementer denne helga. Adgangskortet inkluderer fri bar!

Reodor F

Sykkelreparatør

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått stivkrampesprøyte og 2 dager fri fra jobb.

Fikk fri pga. JA jeg gikk i sjokk etter å ha fått et stikk i armen og innrømmer gjerne at jeg hyler mer enn en 2åring når noen presterer å stikke meg i armen.

Jeg er verdens største pyse når det gjelder stikking.

Enda jeg lever av å håndtere blod og div. stikking og annen type biokjemisk avfall.

"fido" er et nervøst omplasseringsdyr(dyrebeskyttelsen) som jeg har hatt kjennskap til i bare noen måneder.

"fido" er ganske grei, men ikke når jeg napper maten ut av kjeften på`n når`n spiser.

Det har funka på alt annet jeg har hatt av hunder...og det kommer til å funke med litt trening.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider