Gå til innhold

Stivkrampesprøyte

Ranger emnet

high octane

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis såret spriker eller det er et synlig gulfarget fettvev i sårbunnen bør såret i tillegg syes. Og bare en lege (evt vetrinær*) kan vurdere om man bør ta en antibiotikakur for å forebygge infeksjon.
Ett ord. Cyanoakrylat. Dvs superlim fra hobbysjappa. Ingen sying nødvendig,og det er fint for man blør ikke ned hele distriktet. :) Er som "flytende plaster" men mye mer slitesterkt og revner ikke så lett,detter heller ikke av ved normal lett håndvask.

Kan det ikke brukes fordi det er farlig å få i sår sa du? Les historiebøkene dine... det limet ble laget for spontan sammenliming av skuddskader i Vietnam. Sånn at man overlevde helt til nærmeste MASH-unit.. "Dermabond" som er et medinsk lim er akkurat det samme stoffet. Det bare koster 11 ganger så mye for samme mengde.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett ord. Cyanoakrylat. Dvs superlim fra hobbysjappa. Ingen sying nødvendig,og det er fint for man blør ikke ned hele distriktet. :) Er som "flytende plaster" men mye mer slitesterkt og revner ikke så lett,detter heller ikke av ved normal lett håndvask.

Fikk meg til å minnes en dame som kom til Legevakta i Oslo og trodde hun hadde tatt øyedråper. Men det viste seg å være superlim.

Sånt er like vanskelig å tro som mannen som kom og trodde flaska med salmiak var saft! Mener..har det noengang vært barnesikring på saftflasker!?:ahahahhaha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg til å minnes en dame som kom til Legevakta i Oslo og trodde hun hadde tatt øyedråper. Men det viste seg å være superlim.

Sånt er like vanskelig å tro som mannen som kom og trodde flaska med salmiak var saft! Mener..har det noengang vært barnesikring på saftflasker!?:ahahahhaha:

Aner jeg en sykepleier..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turboed1: til tross for natterangling og lite tilgang på varm mat så er du i overmåte kvikk i tankerekkene :m'm:

Tom mage og ukjente ting/lyder i nattemørket skjerper sansene.. :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om noen går forbi en som liker å skyte folk?

Spisser ikke dere til dette vel mye?

Hvordan kan du sammenlikne mennesker med dyr? Om det er en som liker å skyte folk håper jeg han blir bura inne. Om en hund liker å bite folk håper jeg inderlig den bikkja får en sprøyte.

Er ikke å spisse til noe som helst. Kan du ikke kontrollere hunden din fortjener du heller ikke å ha den.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider