Gå til innhold

Bulk på bakdøra!

Ranger emnet

Haakan

Anbefalte innlegg

Hei, har ikke vært så mye innom dette forumet, men virker som om dere har peiling på bil. Jeg har vært så uheldig (dum) at jeg klarte å bulke bakdøra på bilen til mamma. Lurte derfor på om det var noen her som kunne gitt meg noen tips til hvordan jeg skal få fikset det og ca hvor mye det kommer til å koste. Bilen er en Rav4.

Takker for all hjelpen.

<a href=img0056sf4.th.jpg' alt='img0056sf4.th.jp

bil003uq0.th.jpg[/url

bil002na7.th.jpg

bil001ru1.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du til det der? :D

Spørsmålet er om det tar så lang tid å rette,sparkle,legge filler osv.. at en ny dør vil koste like mye. Den er jo bare å fuge,matte og lakke!

Vanskelig å si utifra bilde hvor ille det er med resten av døra også.

Men blir fort noen kroner ja.

Du kan jo høre med Ingus biloppretting på Ryen f.eks! ;)

Eller noen som gjør det billig og så har du en dør som ikke ser ut og er grovretta og full av glassfibersparkel.

kommer an på hvor godt mora di ser da sef.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Var litt uoppmerksom et lite øyeblikk i det jeg skulle rygge... Det er "kun" den skaden man ser på bildet. Sånn ca. hvor mye tror du det vil koste med en ny dør da? Eller å få reparert det? Har i grunnen ikke noe særlig peiling på sånt. Men jeg regner med at det kommer til å svi i lommeboka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det der funker sikkert bra på den døra!

Alle bilopprettere er med i en verdensomspennende konspirasjon for å suge mest mulig penger utav lomma til folk :)

Kunne jo like greit brukt sugekopp på den store bulken der det ble brukt co2.

Vanskelig å gi noen eksakt pris på den skaden over nett.

De aller fleste vil se på skaden før de gir et prisoverslag.

kommer an på prisen på døra (som varierer fra bilmerke til bilmerke) og hvor mange timer det vil bli vurdert at det vil gå for å reparere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider