larsiomega Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Hadde et uhell i går med min omega. Kjørte i et gjerde i full ukonsentrasjon. Fikk ødelagt høyre forskjerm, fangeren, ene lykta og forhjulene går til hver sin side :S Har tatt av hjula og sett, og ser ikek ut til å være noe mitt blåtte øye kan se. Men er hvertfall noe som er ødelagt/ute av stilling, noen som vet ne om det? Trenger hjelp.. Så fint om noen vet noe :) Bilen kneler ikke når den står på hjula, men går til hver sin side.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Har funnet en skjerm, men trenger fanger, hvis noen vet noen som har eller selger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Jeg har frontfanger, Men det er grønn, ta en 4 hjulskontrol på den ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 okey. men er det bare å ta en firehjuls kontroll? tror vel at noe er ødelagt? eller kanskje noe bare er ute av stilling p ådet ene forhjulet. Hvor my skal du ha for fanger? er det med grøftelys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 sikkert noe som er bøyd og noe som er herpa ja, men hvis du ikke kan se noe er det bare og ta en 4 hjulskontrol. ja grøftelys på den. jeg skal ha 600kr Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Har 2 orginale frontlykter, får de for 500 Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Okey. Ja endeleddet har hvertfall gått, så får det i dag. Men det gamle sitter veldig godt, men får vel bare prøve å slå det løs. Har originallyktene selv. men er linselykter du har? hvor bor du sæther? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Ingen som har en rød frontfanger da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Bor i ski, 3 mil fra oslo. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Har linselykter på min, men orginale som selges. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Okey får se litt hva jeg gjør. mulig jeg får skaffa en vin rød frontfanger. Bytta endeledd, og ser ut til at det bare var det som er feil, så da er det bare å ta en firhulskontroll. Også ta det andre etter det =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Bilde av bilen, nye linselykter, nye skilt, framfanger og lakkert panser, framfanger og frontleppe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Pen bil du har nå :) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Takk:) bare synd den fusker nå.. Har også problemer med sprederne mine.. De lyser ikke mer, knakk av en tapp til jord ledningen, men fiska det, men etter dette funker ingen av sprederne, har målt litt over 12 Volt, og sikringen er i orden.. Noen som vet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Ble pen nå! Så jo ny ut ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg