larsiomega Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Takk:) hehe. Tror jeg skal bytte til de originale hella lyktene mine bare i vinter.. Syntes ikke disse uoriginale linselyktene lyser så bra. Hvertfall ikke fjernlyset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Er disse lampene noe problemen for eu ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Så lenge lampene er E merket skal de gå igjennom en eu godkjenning Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Er Angeleysa dine "E" merka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Ja engle øya mine er E-merket Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Ja mine er også E merket, da er de jo lovlige. Men tenkte mer på anngående blending eller høye på lyset, om det lyser for lang ned om d har noe og si for en eu godkjenning? eller om de bare ser på om de er lovlinge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 det du snakker om der er ikke lykten i seg selv sin feil.. du skal ta en lysjustering (tror egentlig kansje det er eu krav men husker ikke) for enhver lykt kan justeres. da mener jeg ikke bryter inni bilen men rent mekanisk innstilling i lykta. alt fra enkel til helvete avhengi av bil og mengden plast og duppeditter som er i veien.:P tror etthvert verksted tar dette. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 På linselyktene er det ivertfall enkelt:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg