Gå til innhold

Drifting med og uten servo

Ranger emnet


Hans

Anbefalte innlegg

Originally posted by eirikoo

 

Etter det jeg har fått med meg er det dimensjoneringen på ventilene i servoen som gjør det. For kjapp ratting, så kommer ikke olja frem, og servoen blir hard.

 

bedre opplegg på s14 enn s13 då? s13 eg hadde vart da stor motstand i servoen når da vart mykje ratting, men da va visstnok og pga at olja vart varm

'80 Ascona B

'79 Mercury Capri

og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil!

----------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Børnerud'n

 

bedre opplegg på s14 enn s13 då? s13 eg hadde vart da stor motstand i servoen når da vart mykje ratting, men da va visstnok og pga at olja vart varm

 

Det er nok bedre kjøling på servoolja på S14, på s13'en min fikk jeg olja til å koke på servoen ved banekjøring.

Å ha fersk servoolje er sikker ikke dumt heller.

 

Men de har sikkert forbedret servoen fra s13 til s14, det er vel logisk.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår