Børnerud'n Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by eirikoo Etter det jeg har fått med meg er det dimensjoneringen på ventilene i servoen som gjør det. For kjapp ratting, så kommer ikke olja frem, og servoen blir hard. bedre opplegg på s14 enn s13 då? s13 eg hadde vart da stor motstand i servoen når da vart mykje ratting, men da va visstnok og pga at olja vart varm Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Børnerud'n bedre opplegg på s14 enn s13 då? s13 eg hadde vart da stor motstand i servoen når da vart mykje ratting, men da va visstnok og pga at olja vart varm Det er nok bedre kjøling på servoolja på S14, på s13'en min fikk jeg olja til å koke på servoen ved banekjøring. Å ha fersk servoolje er sikker ikke dumt heller. Men de har sikkert forbedret servoen fra s13 til s14, det er vel logisk. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.