Mr. SQ Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Hei alle sammen, Til dere som har meldt deres interesse for å være demobil, må jeg bare beklage at dere ikke har hørt noe enda. De utvalgte kandidatene er: Dirty^Dog S-2000 hercem CorraDon Dere kan sende meg en PM med mailadresse, så kontakter jeg dere. Rockford Seat er og interessant om du fortsatt kan tenke deg det. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 ny post over Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 sleng opp bilder og planer og da, kanskje det kan vere innspirasjon for oss andre :) Til dere som "vant" grattis Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Mr. Sq: Kan du kontakte meg på epost lars76@online.no eller om noen av dere andre som har mailadressen hans kunne sende meg en PM eller epost med denne. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Hvordan går det egentlig med demobil prosjektet(ene) dine Mr.SQ ?? Sikkert fler enn meg her inne som er nysgjerrige.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Jeg holder på for harde livet.... sjekk egen post under "mitt psyco Arosa prosjekt" kommer litt oppdatering der til uken bare jeg får litt tid. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by sirsnare Hvordan går det egentlig med demobil prosjektet(ene) dine Mr.SQ ?? Sikkert fler enn meg her inne som er nysgjerrige.. Som Lars sier, er vi fult i gang med diskusjoner rundt han sin bil. Desverre så har det blitt visse forsinkelser fra produsent slik at vi ikke har kommet ordentlig i gang enda, men bilen til Lars tror jeg kan bli en tøff nøtt å knekke fremover. Ellers jobbes det med prosjektering av de andre utvalgte bilene. Skal prøve å holde dere oppdatert om det er ønskelig. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg