A.K Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Felg: PLW 8x18 ET35 Dekk: 225/35-18 Federal SS-595 Stereo: Pioneer DEH-P8600MP Eksteriør: Alt fra Irmscherkatalogen, dvs sideskjørt, grill, frontfanger, bakfanger, takvinge, speil, panserforlenger. Foruten Irmscher-delene, er det montert sorte In-Pro baklykter moddet til 4 belysningspunkter mot to originale, sorte In-Pro sideblink, spesiallaget S/S-eksos på bildene (nå rustet ihjel og byttet ut med Simons 2.5" catbacksystem med 2x80mm runde utblås), alu takantenne, MS Design øyelokk, profftonede ruter rundt om, blåkrommede detaljer i motorrom (krom iblandet lakkens fargekode). Interiør: Alt fra Irmscherkatalogen, dvs pedaler, sølv girkule, sølv håndbrekk, sølv håndbrekkbelg, sølv girbelg, sølv midtkonsoll, chromringer på varmeapparat og rundt instrumenter, Irmscher (i-Astra) innstegslister, Irmscher matter. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Denne er det lenge siden jeg har sett noe til ;) Fortsatt en utrolig lekker bil Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Hjertelig tr det A =) Veldig lite som har skjedd med den de siste 3 årene da. Din da, fått gjort mer på den siden sist jeg så den, i fjor sommer? Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Er vel ikke så mye mer du får gjort med den vel :P hvordan går det med stereo? Ja, har da fått gjort en del. Litt plastikk, felger og litt pynt. Men er mye som står igjen. Ligger en garasjetråd litt lengre ned her inne Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Skal ta en titt på tråden din =) Ehm, åh joda, har en liste så lang som et vondt år over ting som jeg kune tenkt meg å gjøre med bilen, men av økonomiske årsaker må jeg vinne i lotto for å få råd til alt sammen. Jeg har regnet meg frem til noe i størrelsesorden av 280 tusen i tillegg til det som er gjort til nå, hvor påkost per i dag ligger på ca 80k. Vurderer kraftig nye felger nå, først og fremst, er luta lei av de jeg har. Får se hva litt overtid kan bringe inn av penger som kan brukes på nye felger utover mot vårparten ;o) Fremdeles OMC'er du vel? =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 280K??? det må da være noen syke planer. jeg er fremdeles OMC'er vettu men nå har jo halve opelklubben snart kjøpt seg coupe'er så er hard kamp om pokalene på treff Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hehe, tror jeg på, glad jeg ikke er med i det racet der lenger az =) 280k utgjør ganske radikale planer ja ;o)Men du vet hva man sier, 1000 planer og 1000 kroner, blir ikk emye greie på da =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Solgt! Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg