hakonjj Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Jeg har planer om å friske opp 460'n min litt. Lurer på da om noen har liggende en front som passer på en 460 GLE 91 mod. Er VELDIG interessert i det :) Har skiftet intrumentlysene mine med GTR blå, men skivene er visstnok grønne og da trenger jeg tips til nye gjennomsiktige! Også hadde det vært fett hvis noen har lakkert innvendig og kunne legge ut bilder så jeg kan sniktitte og stjele ideér :ratatatat Og hvor dyrt er det for en sånn jævla lamdasonde? :( Sportsfilter er ikke så lurt å bruke fant jeg fort ut. Kutter all motorkraft og kommer ikke over 2000 rpm. Har en maxfart på 20 km/t i den svakeste oppoverbakke, og det er flaut når man har en halvstylet bil :( Takker for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Jeg har planer om å friske opp 460'n min litt. Lurer på da om noen har liggende en front som passer på en 460 GLE 91 mod. Er VELDIG interessert i det :) Har skiftet intrumentlysene mine med GTR blå, men skivene er visstnok grønne og da trenger jeg tips til nye gjennomsiktige! Også hadde det vært fett hvis noen har lakkert innvendig og kunne legge ut bilder så jeg kan sniktitte og stjele ideér :ratatatat Og hvor dyrt er det for en sånn jævla lamdasonde? :( Sportsfilter er ikke så lurt å bruke fant jeg fort ut. Kutter all motorkraft og kommer ikke over 2000 rpm. Har en maxfart på 20 km/t i den svakeste oppoverbakke, og det er flaut når man har en halvstylet bil :( Takker for alle svar :) lamdasonde koster 399 på Biltema, du må bare vite hvor mange ledninger du trenger ut av lamdasonden. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakonjj Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 lamdasonde koster 399 på Biltema, du må bare vite hvor mange ledninger du trenger ut av lamdasonden. Snakk om to hvite og en svart som trengs. Men 399,-? Det høres nesten litt for billig ut for en dyr del egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten184 Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 koster ca 1000 på BilXtra tror jeg, hvis jeg ikke husker helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankyboij Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Min funker perfekt med sportsfilter :volvopower: Siter Audi A4 B6 TsQ - Volvo V70 (solgt) - Audi A4 B5 TQ (solgt) - Volvo 440 (solgt) - Volvo 460 TIC (solgt) - Volvo 460 (spiker) - Volvo 242 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 bruker tråden din lit jeg. har en kamerat som har en volvo 460 han vi ha hvite speedomter plater hvor får man kjøpt det eller er det noe man lager selv? Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankyboij Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 de hadde hvite instrumentskiver her før: http://www.instrumentskiver.no/catalog/index.php Siter Audi A4 B6 TsQ - Volvo V70 (solgt) - Audi A4 B5 TQ (solgt) - Volvo 440 (solgt) - Volvo 460 TIC (solgt) - Volvo 460 (spiker) - Volvo 242 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 er det bare nettet mitt som er fuc*a eller er ingen av delene der inne? trykker på merker men får ikke se noe annet en ei blank side etterpå.. men takk for hjelpen;) Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankyboij Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Var det til meg og ;s Siter Audi A4 B6 TsQ - Volvo V70 (solgt) - Audi A4 B5 TQ (solgt) - Volvo 440 (solgt) - Volvo 460 TIC (solgt) - Volvo 460 (spiker) - Volvo 242 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 hei, det er jo bare å skanne inn instrumentpanel, så tar dere invert :-) husk å skanne i 300dpi, så det blir 1:1. skriv ut på skikkelig fotopapir (halvblankt eller matt) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg