Toyota R Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Skulle ønske det fantes en funksjon som viser kun bilder i tråder, er ikke alltid like moro å lese om all bla bla.. Tror dette kunne vært en slager, f.eks i div spotting og prosjekt osv:) Er det noe som lar seg gjøre? Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Må si meg enig i dette. Er jo enkelte ganger man sitter å surrer rundt bare for å titte liksom... Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Bruker page down jeg, stopper når jeg ser bilder.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Bruker page down jeg, stopper når jeg ser bilder.. Eirik Og det er dette jeg vil slippe, da du f.eks sitter på prosjektdelen, så er det kanskje 1 eller ingen bilder på en side, du har lyst til å sitte å se litt bare og bruker hele ungdomstida di på hver tråd :P Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg