karljoh Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Hei har en tsw5102spl som det har begynt å skurre i, men dytter jeg inn å holder plast kanten på elemente litt inne så skurrer det ikke. Om dere skjønner hva jeg mener, hva er feilen?! Jeg kan ikke ha klart å sprenge det elementen kan jeg?! Hva må til for å få vekk ulyden??? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtbuggie Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 er elementet skrudd ordentlig fast? er det den ringen helt ytterst på elementet hvor skruene skal sitte som du holder inne? -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Fått lappen ennå eller??? Kan jo i tilfelle kjøre bort hit en tur, så kan jeg kikke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Fått lappen ennå eller??? Kan jo i tilfelle kjøre bort hit en tur, så kan jeg kikke ;) Vet du det høres ut som en plan:) Når kan jeg komme over en tur? Har desverre ikke lappen helt ennå, men en kamerat av meg kan kjøre så det går fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Du har jo nummeret mitt, så bare ring du... Er jo fort gjort å bare høre litt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg