ultra81 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Noen som vet hvor mye det koster å få sendt bilen sin med en bilfrakter? Lurer sterkt på å kjøpe en bil på østlandet, men er dårlig med tid for å hente den i nærmeste fremtid. Så, er det noen som vet? Tenkte på den typen bilfrakter/trailer som leverer nybiler til forhandlere osv. Er evnt. fra oslo-området til sogn og fjordane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Tror ikke det er særlig billig. Men du kan jo ringe Tollpost, Norcargo, Posten, Linjegods etc. og høre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 tenker du på autolink så driver ikke de frakt for private kunder, og om de gjør det koster det flesk... Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 tenker du på autolink så driver ikke de frakt for private kunder, og om de gjør det koster det flesk... De gjør det for ett par tusen om du kjører bilen til havna deres i Drammen først tror jeg Har sendt ett par biler med dem før, men kan hende at det er for at bilen i utgangspunktet kom til havna deres med båt.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Også må bilen være kjørbar selvfølgelig. Autolink har jeg selv sendt biler med, ikke for meg selv, men for noen andre! :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultra81 Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Bilen er høyst kjørbar, er en 2003mod....:) Er en forhandler som har bilen ståendes, så kanskje det ikkje er så vanskelig å få den sendt likevel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Men hva med å fly ned og kjøre bilen opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Det er bare morsomt syns jeg:-), dra langt av gårde å hente en bil å kjøre hjem blid å fornøyd med den nye bilen hehe Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaldheim Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Tror min far betalte ca. 3500 for å få sendt sin V70 fra Økern til Hagesund (Karmøy). Men tror da de leverte bilen til drammen. Siter Gjør som Ford, kjøp Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Auto Transport Service AS frakter biler i hele landet for privatpersoner. Jeg skulle frakte en bil fra Tromsø til Drammen og det kosta meg 5200 mener jeg å huske. Jeg tok heller flyet opp og kjørte hjem selv, mer moro =) Men de frakter hvertfall for privatpersoner. Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg