Gå til innhold

960

Ranger emnet

waapl

Anbefalte innlegg

Som stor motstander av all form for trimming og ombygging vil jeg anbefale deg å holde denne bilen original. Kos deg med den myke gangen og det lave støynivået. Det er en luksusbil du har kjøpt, ikke ei sportsvogn...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt til T5R motor og M90 kasse. Da går det unna.

---------------------------------------------------

Noe motorbytte blir det ikke, har verken tid eller løst te å gjørra no sånt.

Ska bytte te 3" eksos uten kat så blir noen får hester der å rå lyd.

KOFFOR I SVARTE BYTTE TIL 3" EKSOS??????????????????????

Blir et HELVETES bråk uten side stykke og rett å slett ubehaglig å kjøre! Er heilt enig med reodor f. her oppe!

om du er i tvil skal eg filme en kjenning her som har montert 3" anlegg på sin 3 liter 960 motor..heilt grusomt..

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka han selv gjør med bilen er vell opp til eiger selv, han spør jo på en høflig måte og får slengt kjeft etter seg fordi han har lyst til å gjør noe med bilen!

eg vett ikkje selv hva du kan gjøre med ein sånn maskin for å få han til å gå godt, ha heller ikkje sitt noen som gjør "små" ting med dei maskinene...

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at du kanskje sitter inni bilen og hører på musikk men det finnes faktisk andre utenfor bilen som skal høre på en gammel volvo som høres ut som et eller annet fly som skal ta av.

Dummeste jeg ser på veiene er folk som for død og liv skal ha grom lyd i en original motor som forsatt går som et dass.

hadde du hatt 500Hk og vise frem så hadde lyden vært RÅ. men når det er snakk om 204 slappe ponnier så blir det bare dumt.

1997 Volvo 960 T6R

Lenke til kommentar
Del på andre sider