waapl Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Har kjøpt meg 960 nå. 3 liter automat, noen som væit om det går ann å få gjort no med motor uten å koste på for mye penger? Lett å sette inn turbo? Siter vw golf 3 jubileum 95 Volvo 960 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hva mener du med mye penger? 10 000 eller 100 000? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waapl Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 tenkte innenfor 50.000, væit d ikke er mye eller store ting jeg får gjort, men alt hjelper. Siter vw golf 3 jubileum 95 Volvo 960 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvosix Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 tenkte innenfor 50.000, væit d ikke er mye eller store ting jeg får gjort, men alt hjelper. Bytt til T5R motor og M90 kasse. Da går det unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Som stor motstander av all form for trimming og ombygging vil jeg anbefale deg å holde denne bilen original. Kos deg med den myke gangen og det lave støynivået. Det er en luksusbil du har kjøpt, ikke ei sportsvogn... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waapl Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Bytt til T5R motor og M90 kasse. Da går det unna. --------------------------------------------------- Noe motorbytte blir det ikke, har verken tid eller løst te å gjørra no sånt. Ska bytte te 3" eksos uten kat så blir noen får hester der å rå lyd. Siter vw golf 3 jubileum 95 Volvo 960 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Bytt til T5R motor og M90 kasse. Da går det unna.--------------------------------------------------- Noe motorbytte blir det ikke, har verken tid eller løst te å gjørra no sånt. Ska bytte te 3" eksos uten kat så blir noen får hester der å rå lyd. KOFFOR I SVARTE BYTTE TIL 3" EKSOS?????????????????????? Blir et HELVETES bråk uten side stykke og rett å slett ubehaglig å kjøre! Er heilt enig med reodor f. her oppe! om du er i tvil skal eg filme en kjenning her som har montert 3" anlegg på sin 3 liter 960 motor..heilt grusomt.. Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waapl Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 kommer nok ikke te å høre stort a den lyden, spillern står alltid på når jeg kjører. men jeg lurte ikke på aant enn om det gikk ann å trimme 3litern no som ikke koster mer enn 50 lapper. noe annet enn chip. Siter vw golf 3 jubileum 95 Volvo 960 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 ka han selv gjør med bilen er vell opp til eiger selv, han spør jo på en høflig måte og får slengt kjeft etter seg fordi han har lyst til å gjør noe med bilen! eg vett ikkje selv hva du kan gjøre med ein sånn maskin for å få han til å gå godt, ha heller ikkje sitt noen som gjør "små" ting med dei maskinene... Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waapl Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 okei takker;) Siter vw golf 3 jubileum 95 Volvo 960 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Greit nok at du kanskje sitter inni bilen og hører på musikk men det finnes faktisk andre utenfor bilen som skal høre på en gammel volvo som høres ut som et eller annet fly som skal ta av. Dummeste jeg ser på veiene er folk som for død og liv skal ha grom lyd i en original motor som forsatt går som et dass. hadde du hatt 500Hk og vise frem så hadde lyden vært RÅ. men når det er snakk om 204 slappe ponnier så blir det bare dumt. Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg