hvarland Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Ser at det er mulig få kjøpt sett med gummiforinger til armene i fremstillingen... Åssen virker dette? Må jeg ha no spesial verkøy for å bytte gamle foringer med nye? Har nettopp byttet ut omtrent hele fremstillingen med nytt og blir ørlite granne rasende hvis jeg finner ut at jeg kunne overhalt de gamle armene.. nemlig noen tusen i differanse der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Du har nok gått på en smell ja... Saken er den at Powerflex produserer foringer til stort sett alle typer forstillinger og bakstillinger. Gummimaterialet de bruker er av mye bedre kvalitet enn de du kjøper hos reservedelsforhandleren din, de blir ikke tørre, samtidig som de tåler vann, olje og annen dritt mye bedre. De koster noe mer enn origianlforinger, men til gjengjeld slipper du unna med å bytte foringene en gang de neste 2 tiåra (kommer jo seff ann på hvordan du bruker bilen!!!) De gamle foringene må som regel presses ut med verkstedpresse og verktøy tilpasset dette, men de nye foringene bruker å være veldig medgjørlige å få på plass. Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvarland Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Du har nok gått på en smell ja... Eder og galle!!! har du sett den reklamen med hu dama som slår seg i tryne med ei pute etter "å ha gått på en smell"? man kan jo bli så eitrandes forbanna... Jaja lesson learned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Eder og galle!!! har du sett den reklamen med hu dama som slår seg i tryne med ei pute etter "å ha gått på en smell"? man kan jo bli så eitrandes forbanna... Jaja lesson learned! hehe, ser det for meg:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 HAhaahahahahaha For en festlig kommentar =) Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 men så må du huske at det er som regel ikke foringa men bærekula som slites å den kan ikke byttes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 men så må du huske at det er som regel ikke foringa men bærekula som slites å den kan ikke byttes Men da er det bare å bytte over foringene igjen da... ;-) Får man ikke løse bærekuler til de bila altså? Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Er ikke løse kuler på disse armene. er ofte disse som blir slakk i og ikke bare foringene. EDIT: Nå tenkte jeg på passat i fra 97 og nyere. Vet ikke hvordan passat det er snakk om her Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg