Fjerningen Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hvordan er draget på bilen på en 9-5 2,0 02-05 med hirsch steg 1 imotfor orginal? Skjer det ingen ting før turboen starter, også kommer alt? Eller blir det mer jevnt og sterkt drag enn orginalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Hvordan er draget på bilen på en 9-5 2,0 02-05 med hirsch steg 1 imotfor orginal?Skjer det ingen ting før turboen starter, også kommer alt? Eller blir det mer jevnt og sterkt drag enn orginalt? Jeg hadde dette på min 05- 9-5 2.0t, og var veldig fornøyd.. merket VELDIG forskjell i forhold til org. bil.. jevnt og fint drag.. har nå en 08- 9-3SC 1.9tid, som jeg har oppgradert med hirsch steg 1, og den blir mer eksplosiv igjen, skjer ingenting før 2300 omdr. og da river det i veien.. ANBEFALES STERKT!!!! Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerningen Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Jeg hadde dette på min 05- 9-5 2.0t, og var veldig fornøyd.. merket VELDIG forskjell i forhold til org. bil.. jevnt og fint drag.. har nå en 08- 9-3SC 1.9tid, som jeg har oppgradert med hirsch steg 1, og den blir mer eksplosiv igjen, skjer ingenting før 2300 omdr. og da river det i veien.. ANBEFALES STERKT!!!! Så det er på 9-3'en din som det ikke skjer noe før 2300? Blir det jevnere drag med hirsch på 9-5'en enn orginalt? Eller er det på samme måte som orginalt bare det kommer sterkere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerningen Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Noen flere erfaringer? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 om du har bensin utgave så får du like gjevnt drag. dieselturbo kommer ved et visst turtall. Jeg har bsr steg 1 og er veldig fornøyd med det. ingen problemer. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerningen Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Flere med erfaring fra hirsch? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerningen Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Ingen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg