Ericzn Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hoi, skulle gjerne visst hva som passer på en 79' caprice coupe. Felg dim, innpress og dekkstørrelse. Og gjerne linker til noen amerikanske nettsjapper som selger felger og dekk :chevy Siter 79' Chevy Caprice Coupe 5,7 87' Chevy Suburban 6.2d x: 98' Mondeo 1.8i stv. x. 84' MB 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Det er vel 5x5 på den der.... netsider kjenner jeg lite til, men å slure innom Narvesen å handle en utgave av "trucking vil vel gi noen ideer om hvor du kan handle og hva...:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 5x5" på stv og 5x4.75" på sedan er blitt sagt tidligere her Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 hmm... Ja. da må mannen ut å sjekke å bilen har da :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 5x5" på stv og 5x4.75" på sedan er blitt sagt tidligere her Der er sedan og coupe som er levert med 5X5 også, så det er ikke gitt at alle sedan og coupe har 5X4.75 Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Der er sedan og coupe som er levert med 5X5 også, så det er ikke gitt at alle sedan og coupe har 5X4.75 Er vel bare big block og "police" utgaver som har 5x5 av sedan og coupe...tror jeg... -76 og tidligere har vel 5x5 på allt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Er vel bare big block og "police" utgaver som har 5x5 av sedan og coupe...tror jeg...-76 og tidligere har vel 5x5 på allt? Har vært borti Caprice sedan tidligere som har hatt 5X5 og som ikke hadde big block, og var heller ingen Police utgave, og var 79/80 modell, var ihvertfall nyere enn 76 Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 som sikkert var karosseribytte.. ? Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 som sikkert var karosseribytte.. ? He, he, traff spiker`n på hodet der tenker jeg!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Når det gjelder B-body 78-91 så er det vel heavy-duty utgaver som har 5x5 boltsirkel ettersom jeg har forstått (f.eks. police-utgaver, stv., taxi etc.). Det er ihvertfall det jeg har lest i forbindelse med bremseoppgradering av G-body hvor man bl.a. plukker spindler fra 78-91 B-body. Da er det om å gjøre å plukke fra heavy-duty utgaver for å få 12" skiver fra Camaro (1LE) til å passe på. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 som sikkert var karosseribytte.. ? Nope, var nok ikke karosseri bytte heller, var heavy duty option på den, men hvorfor den hadde det vat jeg ikke Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg