torslett Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Synest dette så litt låvendes ut jeg ? :) http://www.youtube.com/watch?v=eqSuKXMoJYg Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 det samme har jeg innbilt meg om de 3 siste NFS spilla og har blitt like skuffa vær gang! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Håh! Det såg fett ut! ENGELIG er det noen som har gått tilbake til å bruke ekte filmer i spilla, har savnet det siden NFS3:HP. Såg ut som de har gått litt tilbake til sine gamle røtter, ikke så mye fokus på tuning og hering. Jeg var stor førnøyd med ProStreet jeg, men spillte ikkje gjennom det flere ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 nfs underground 2 var genialt. Racing på gata, greit med trimming osv. Spiller litt pro street på pc, men savner det å kunne suse forbi i trafikklys, kjøre på vei osv. Men dette så ikke værst ut, fikk litt Fast and furious feeling når jeg så på traileren. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Ser for meg at det kommer til å bli litt mer handling/historie. Får håper det er såpass avansert at avgjørelser du tar, har noe å si for resten av historien. Da blir det litt mer som den første Fast and the Furious filmen :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Handling har INGENTING i bilspill å gjøre. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 det samme har jeg innbilt meg om de 3 siste NFS spilla og har blitt like skuffa vær gang! +1 NFS har ikke klart å ta seg sammen enda. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 tøfft, må vel oppgrader pcen litt også før de kommer ut.. pcen min er 5 år :D Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Samma møkka, EA må nok bruke litt mer tid så vil jeg faktisk tro de kan få det til... De har også en tendens til å bruke mere ressurser på reklame enn selve spillet... Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tromsø_Mats Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Synes det er morsomt og bygge på 1 og flere biler :P Blir ikke så ensformig heller om der er litt handling i det heller :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Er lei av disse streetrace løpene i byene. De burde gå tilbake til røttene. De gamle need for speed spillene var bedre. Mer v ariasjon. Var bedre å kjøre i ørkenen, eller i skogen i 300 km/t i bekmørkna å høljregn. Eller på glattisen med lamborghini diablo. (hot pursuit 1). Mer baner o.l. Bykjøring er blitt KJEDELIG. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 He he he my merkelig kritikk her hehe men jeg har da alltid likt NFS spille.. ikke noe kan måle seg med det aller første NFS spillet men med åpent sinn om att ett bilspill må kunne klare å mette mine lyster på bilfronten så håper jeg dette blir en smule bedre en NFS pro street. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Likte godt å kjøre 996 GT2 i Alpene på NFS Porsche 2000, DET var kult det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 LOVE IT ! LOVE IT !LOVE IT !LOVE IT ! ;) ser ut som my type of character man er i spillet Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 De eneste spilla i nfs-serien som er verdt å samle på er: r&t: the need for speed (og special edition versjonen) nfs3 hot pursuit porsche 2000 unleashed, eller hva det het. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg