Hoccy Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Likte godt å kjøre 996 GT2 i Alpene på NFS Porsche 2000, DET var kult det! 993 Turbo på Autobahn var råeste, fy flate så fort det gikk. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Ble vell lansert til pc igår, noen som har invistert? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Ble vell lansert til pc igår, noen som har invistert? http://iktavisen.no/spill/need-for-speed-undercover-lanseres-i-november Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Jeg gleder meg jeg.. Uansett hva noen av dere sier :D Tenkte det hadde lekket ut allerede, men ikke funnet det. http://www.imdb.com/title/tt1264900/ http://www.needforspeed.com/undercover/home.action?lang=en®ion=us Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 http://iktavisen.no/spill/need-for-speed-undercover-lanseres-i-november hmm.. mente det skulle lanseres 11.nov..hmm.... IT avisen : Need for Speed Undercover slippes 20. november til nesten alle plattformer som finnes. Nettvaisen : 18. november braker det løs igjen når Electronic Arts slipper sin årlige oppdatering av den fantastisk populære Need For Speed-serien. Gamer.no : Need for Speed: Undercover PC Lanseres:20. november 2008 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Unnskyld meg, men dette spillet ser nokså latterlig ut.. http://www.gametrailers.com/player/42055.html Videoen kan oppsummeres slik: "Dumpventil på Porsche!" "Du kan faktisk rygge i dette spillet!" "Du kan stille inn kameravinkelen og justere/rotere den 360 grader!" "Legg merke til at hvert hjul oppfører seg uavhengig av hverandre og avhenger av terrenget bilen kjører på!" (Gratulerer, dette hadde GTA3 som kom i 2001?) "Nå bruker jeg NOS gjennom svingen mens jeg drifter!" "Vi har jobbet hardt med dette spillet for å få til disse revolusjonære, nye endringene!" "Sjekk hårsveisen min!" Jesus Christ, NFS-serien har ikke vært bra siden Hot Pursuit etter min mening. Ta en titt på videoen og få en god latter. Det er tydelig at EA har gått tom for ideer til spillene sine, men det stopper dem ikke i å spy ut spill på samlebånd på rekke og rad. Fysjamei. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Hehe! nokså enig med deg at den videoen var teit. "Nå kan man holde bremsen og gassen inne samtidig og burne!" "Nå kan man spinne 360 grader rundt, og kamera vinkelen holder seg slik!" Er han fjern eller?? Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 hehehehe. Skulle tro det var det første nfs som han snakka om:P Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 hmm.. mente det skulle lanseres 11.nov..hmm.... IT avisen : Need for Speed Undercover slippes 20. november til nesten alle plattformer som finnes. Nettvaisen : 18. november braker det løs igjen når Electronic Arts slipper sin årlige oppdatering av den fantastisk populære Need For Speed-serien. Gamer.no : Need for Speed: Undercover PC Lanseres:20. november 2008 har hukka taki det idag jeg ;) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 det så veldig usansynlig ut...liksom " Now you can drift and hold it long and when you counter steer it just,BOOM!" OMG han har aldri kjørt bil ell? Det var ikke drift engang det var en liten skrens....-.-" som varte i 0.001sekunder...OMG drifting ja..."...Jeg tror nok ikke jeg skal kjøpe det nei.. :crazysant: Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 har hukka taki det idag jeg ;) Ja, ser enkelte nettbutikker har fått det på lager... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Dem selg masse spell uansett så da e det jo klart dem fortsett å lag det.... Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 blidd biig buisiness, ea er stort, og "leverer" spill som sesongvare! å et spill blir ikke bra om det produserers under 1 år! sånn er det bare:) må vell teste det nye NFS bare for morroskyld, bra tidsfordriv i jula :) Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 jepp skal teste det jeg og....ea har råd å drite seg ut av og til ;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Noen som har prøvd spillet? Hva syntes folket? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg