Gå til innhold

haster hjelp skjelsvik statoil starter ikke

Ranger emnet

kimmiaudi

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som synes at slike "haster"-henvendelser på et bilforum er ganske dustete?

Hvis det haster tar man opp telefonen og ringer NAF veihjelp eller tilsvarende!

ja er nok bare deg som syntes det ja. hvis det haddet vært noen av dere som haddet stoppet i sandefjord og jeg haddet sett tråden så seffern haddet jeg kommet til å hjelpe til da. er ikke alle som er som deg felgen å bare tenker på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er nok bare deg som syntes det ja. hvis det haddet vært noen av dere som haddet stoppet i sandefjord og jeg haddet sett tråden så seffern haddet jeg kommet til å hjelpe til da. er ikke alle som er som deg felgen å bare tenker på seg selv.

Tja, hvor mye haster det når man kan komme seg til en pc for å skrive innlegget, og deretter vente på at noen skal lese det før du får hjelp. Du kunne like gjerne rykket inn en annonse i lokalavisen...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvor mye haster det når man kan komme seg til en pc for å skrive innlegget, og deretter vente på at noen skal lese det før du får hjelp. Du kunne like gjerne rykket inn en annonse i lokalavisen...

vel fikk akkurat kommet meg noen vei da og der jeg sov de to dagene var hundre meter fra stasjonen. men skjønner ikke helt hva du klager på, trodde vi bilintreserte var ganske hjelpsomme mot hverandre jeg eller er kanskje ikke en sånn type du som jeg sa tidligere. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel fikk akkurat kommet meg noen vei da og der jeg sov de to dagene var hundre meter fra stasjonen. men skjønner ikke helt hva du klager på, trodde vi bilintreserte var ganske hjelpsomme mot hverandre jeg eller er kanskje ikke en sånn type du som jeg sa tidligere. hehe

Jeg kan hjelpe deg med stor forbokstav i begynnelsen av hver setning...

En tåpelig diskusjon egentlig, men poenget mitt er at du ville ha fått mye raskere hjelp ved å ta telefonen fatt.

Du har hørt om ulv, ulv?

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reodor, slutt og kveruler så jææævelig, hold kjeft, drit i og les tråden!! Provoserende at folk skal skape seg for slike ting!! Skaff deg et liv MANN!! Disse sidene er faktisk ikke så dumme og legge in slike tråder!!

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan hjelpe deg med stor forbokstav i begynnelsen av hver setning...

En tåpelig diskusjon egentlig, men poenget mitt er at du ville ha fått mye raskere hjelp ved å ta telefonen fatt.

Du har hørt om ulv, ulv?

vel så flink du er da da som kan hjelpe meg med en stor forbokstav, bryr meg ikke så veldig mye om det akkurat. hadde du ikke noe annet å si nå, hehe

ja en tåpelig diskusjon som DU begynte med. fjomp

Og det her var ikke ulv ulv, trur ikke du har hørt om ulv ulv jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reodor, slutt og kveruler så jææævelig, hold kjeft, drit i og les tråden!! Provoserende at folk skal skape seg for slike ting!! Skaff deg et liv MANN!! Disse sidene er faktisk ikke så dumme og legge in slike tråder!!

Nei, se hvem som snakker...:

Hallo??!! Dette er en bilside, ingen skole!! Stikk heller på skolen og lær litt bort der i steden!!! OMG!! FOLK SLITER!!!

Jeg synes det er helt forkastelig at dere ikke kan respektere mitt forsøk på å bli forumhore. Dette må slås hardt ned på under neste styremøte i Flåklypa Racing Team aka Scuderia Flåklypa aka Lokomotiv Flåklypa. Jeg kan love dere at jeg ikke vil være mildt stemt. Og husk at jeg har dobbeltstemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider