Tvåførr Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Kan man justere bunn draget i motoren ved å stille fram eller tilbake på dreve? Hvilken vei i så tillfelle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Du kan justere effekten i registeret en del ja. Advance sender effekten lengre ned og retard sender den lengre opp. Bare å prøve seg litt fram det! :P Hvilken kam tenker du på da? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Vil det gi overhodet noen merkbar effekt på en lettere trimma ft? (med lh2.4) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Vil det gi overhodet noen merkbar effekt på en lettere trimma ft?(med lh2.4) Om du bytter kamaksel, kan det være en viktig komponent for å få tilpasset registeret til den type kjøring du gjør. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Vil det gi overhodet noen merkbar effekt på en lettere trimma ft?(med lh2.4) Som DaB sier, vil sikkert ikke være merkbart med en T-kam! :) Jeg skal snart prøve ut med min K-kam, så da skal jeg gi feedback. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvåførr Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Har A kam, men syntes den var for slapp i bunn. Men får vel bare prøve, bytter sikkert til K eller vx3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 K er enda slappere i bunn... Justerbart kamdrev FTW! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg