klovnster Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 du kan regne med 600+ i timen pluss materiale.. er like dyrt som på sette noe mekanisk bort på et verksted :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Heisann :) Har koblet i hop litt anlegg i bilen min nå, men dette har resultert i at bagasjelokket skrangler noe fælt når jeg guffer opp subben litt. Er det noen som vet hvordan jeg kan få bukt på dette problemet? Bilen er forresten en 87' camry sedan hehe bakasjelokket mitt løfter seg med 1,5cm ca det eg har målt,når jeg har guffa på maks..så det neste blir å lime fast orntlig "skjelettet" under bagasjelokket, hive på vibroplast osv og så hive på noe svart filt for litt utseende..så håper det kan hjelpe litt da:S heh.. som regel skrangler alle bakasjelokk..på nyere biler er vell litt mer dempa kansje..hadde en 87 toyta corolla før og skrangla en del der og.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg