kimbeer Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Da har jeg utrolig nok blitt bmw eier sannsynligvis for første og siste gang om jeg ikke får fler bra "dealer" :P Bilen vi da snakker om en en grom 732i fra nittentoogåtti! :D Den har 1 liten rustflekk på døra og er ellers fri for rust ;D Rullet 200k ifølge speedo men det er da ikke noe problem... første planene er at jeg skal fikse 3 feil så den blir eu-godkjent som da er at speedometeret ikke virker men henter nytt i løpet av helgen. Henter da også en bremsekraftforsterker grunnet lekkasje på den gamle og sist men ikke minst må jeg skaffe en eksospakning eller 2 så eksosen tar potteveien :P Fikk bare testet bilen bittelitt på torsdag og den dro rimelig bra for å si det sånn! trodde bilen kom til å veie sykt mye men med en matchvekt på ca1500, med ca 200 hester og 290 Nm så drar den godt og det slipper både i 1. og 2. men vet ikke med 3. da jeg ikke har rukket prøve :P Kanskje jeg legger ut litt bilder og om folk vil se :) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spruddel Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Legg ut bilder a :D Hvorfor sannsynligvis siste gang? :( Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 grunnet at jeg egentlig ikke har verdens beste erfaringer med bmw og at jeg bor i groruddalen der annenhver lille gangster kjører bmw :P Slenger opp bilder så fort jeg får tatt noen =D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spruddel Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Ja, men mange mener BMW fortsatt er "kebabtralle"/"pakkistralle" osv.! Dette provoserer meg så sykt! E36 var den bilen som gjorde at BMW fikk dette dårlige ryktet, fordi den har blitt billig nok til at de har rå til disse bilene. Men de kjører jo bare 316i og 318i nesten med største 3 etasjes spoilern og værste stylingen som er mulig å oppdrive! Det er dette som har ødelagt ryktet til BMW! BMW er det merket av "de tre store" (BMW, Mercedes og Audi) som er dessidert best på bane og mest kjøreglede i, og har best motor. Er nok ikke uten grunn at BMW fikk 1. plass og Audi og Mercedes fikk delt 2. plass da Auto Motor og Sport testet merkene mot hverandre. Har også sett en del "gangstere" kjøre rundt med E46 nå, men det er nok eldre utganger (både pre-facelift og etter) som har gått langt og ikke kostet all verden med penger. Men Audi har også fått en del "gangstere" nå :) Håper BMW blir kvitt det "ryktet" sitt snart :) De "gangsterne" kjører ikke en BMW slik den fortjener å kjøres! Takker for meg i første omgang da :P Lykke til med bilen din og vedder på at ingen av dine nærmeste Groruddal-naboer kjører en 732i :) Gratulerer :D Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Jeg hadde ett uhell med bilen og klarte å ta livet av bunnpanna. Noen som vet om bunnpanne fra 728 passer på? =D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg