Gå til innhold

Bytte ut original CD-spiller

Ranger emnet

teing

Anbefalte innlegg

Har en flott Citroen 2004-modell varebil, men savner mp3 så ser meg nødt til å bytte ut den originale cd-spilleren. Det originale anlegget kan jeg styre fra rattet, så spørsmålet mitt er da om denne funksjonen vil forsvinne når jeg bytter den ut i en ny spiller? Evt må jeg se etter spesielle spillere?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt må jeg se etter spesielle spillere?
"Steeringwheel Remote Ready" begynner vel å bli det norsklishe begrepet man bruker på spillere som kan tilkobles rattfjernkontroll ved hjelp av et interface. "Alle" de kjente merkene har vel dette idag.

Hvilken Citroen har du?

men savner mp3 så ser meg nødt til å bytte ut den originale cd-spilleren.
Har mer tro på at du savner bedre høyttalere... ;)

Ellers får man jo Interface til endel Citroen original-radioer både for iPod og USB/SD-kortleser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Berlingo, hva ellers?:P

Og ja, savner bedre høyttalere og sub også, men må jo begynne et sted;)

Vil det si at hvis en spiller har "steeringwheel remote ready" så passer den?

Har sett litt på denne:

http://elgiganten.webmercs.com/PartDetail.aspx?q=p:10506929;c:100281;b:300;pl:1

Hard wire remote input er det samme som steering wheel remote ready etter det jeg forstår. Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... men siden du ser på en spiller til 2000,- går jeg utifra at det er rundt der du ligger på budsjettmessig. Da vil du få bedre lyd, og beholde all funksjonalitet rundt rattfjernkontroll, tenningsstyring osv., om du isteden går for f.eks. et AUX-interface til en tusenlapp og et nytt høyttalersett foran til enda en tusenlapp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider