OlleellO Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Jeg ser det er bveldig mye snakk om dette spillet. Skal skaffe meg det etter mye prat og lurer på om jeg burde satse på pc eller ps2. Har hørt at ps2 ikke er bra nok slik at det lagger litt og er veldig lang loading tid... Erfaringer? Har også tenkt til å kjøpe et ratt. Hva er det beste og finnes det evt noe som passer til både ps2 og pc? Er de versjonene av spillet som er nedlastbare komplette slik at jeg ikke trenger å kjøpe spillet (brenne det). Til slutt lurer jeg på om det hva som er minimumskrav til å kjøre spillet på pc. Har ikke funnet dette på nett hvis noen har dette er det veldig bra... Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 har selv spillet på PS2 synes ikke det var noe spesiel lang loade tid på ting.. for min del blei det ps2 utgave da jeg ikke gidder å knote på datan i flere timer på att jeg skal få det til å funke, mye bedre å bare sette i cd'n lene seg godt tilbake i sofaen og nyte spillet...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 mye bedre å bare sette i cd'n lene seg godt tilbake i sofaen og nyte spillet... Helt enig! Pc betyr problemer. Hvis du ikke har et monster av en pc, så er det sikkert mye dårligere enn på ps2... Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Har prøvd både PS2, Xbox og PC utgaven, og synes PS2 og Xbox utgavene var "ekle" i forhold til PC utgaven.. dessuten var frameraten veldig ustabil på både Xbox og PS2 utgaven.. hakka ganske ofte.. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg