Bandit90 Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Hei Har da fått fjærene forran til 850'en min å lurte på om det er noen som har byttet fjærer eller vet hvordan jeg gjør det:) Fjærene blir byttet forran, jeg har fjærklemmer så akkurat det skulle ikke være noe problem:) Har liten tid å bytte fjærene på så jeg tenkte jeg bare skulle spørre noen som har gjort det før å som kanskje kunne veiledet meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Løsne skruen på toppen av fjerbeinet, løsne fjerbeinet nede på spindelen, sett hele dritten i skrustikke, klem sammen fjerene, demonter fjerbeinstoppen/lageret, fjerne fjera, sette klemmer over på ny fjer, monter i motsat rekkefølge. Pass på at fjerene havner i spora sine i gummistopperne. Også lurt å smøre litt fett der det fjera ligger mot demper/lager, mindre sjangs for rust og dritt... Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bandit90 Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Takk takk :) Men helt fra starten, hva må jeg av med får å få av selve "Demperen" fra bilen ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg