drawz Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Hei! Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt et komplett effektanlegg til min Opel Vectra A 2.0i GL? Har søkt litt rundt, men finner ikke noe til denne. Bare til calibra, Vectra B, C osv.. søker også etter et billig alternativ. Lage selv er uaktuelt, for jeg har verken utstyr eller kapasitet til dette. Setter pris på alle svar :) Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 calibra og vectra a må vel passe overens? er jo samme bilen såogsi? ;) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 calibra og vectra a må vel passe overens? er jo samme bilen såogsi? ;) Er vel mulig det. Er ikke så inne på det der. Men de som jeg har funnet til calibra er for 16v og 4x4. Så det tviler jeg passer på min vectra :P Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 hmm.. er jo bare og finne til 8v :) autopower har tenker jeg;) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 hmm.. er jo bare og finne til 8v :) autopower har tenker jeg;) De hadde noe der. Men ikke komplette sett :( Er ganske dårlig på dette området, så vil helst ha det komplett og lett montering (plug and play) :D Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 hmm. var inne og såg litt, og det ser ut som at det er deler du kjøper, men ta og ring til de eller send en mail så får du nok noe greie svar! du får nok ikke mer plug and play en dette er jeg redd, er jo bare og skru av og skru på.. :) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 huff... Skal du ha til vectra med stiv aksel så passer det ikke fra calibra da ALLE calibra har delt aksling.. Så kun vectra 4x4 og 2000 utgavene som har delt å passer overens med calibra. Har ett nesten nytt mongoose anleg som er i rustfritt til salgs da. 4500kr med sports katte. ny pris 9000kr. brukt 3mnd. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 huff... Skal du ha til vectra med stiv aksel så passer det ikke fra calibra da ALLE calibra har delt aksling.. Så kun vectra 4x4 og 2000 utgavene som har delt å passer overens med calibra. Har ett nesten nytt mongoose anleg som er i rustfritt til salgs da. 4500kr med sports katte. ny pris 9000kr. brukt 3mnd. Høres greit ut. Men må venta på lønna. Jeg kan da kontakte deg :) Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg