DROCCA Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Heisan. Først må jeg få si at jeg er helt på jordet når det kommer til bil men jeg har litt elektrobakgrunn .. Halvgrønn!! :) -------- 1) Vel, min 1991 CB3 starter ofte ikke hvis jeg ikke åpner førerdøra, ikke noe stort problem men det skal jo ikke være slik. 2) Etter at vi kjøpte ny bil (Rexton) har min kjære Accord ikke blitt starta (jada!!) Noen som veit hva slags batteri jeg må kjøpe? Helst Biltema batteri. (Batteriet er 101% døtt) Lars. Siter SangYong Rexton 270 XDi (2004) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztinaldoz Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 hmm.. usikker på dette.. batteri kan du jo kjøpe ca lika stort som du allerede har:) men du kan spørre på forum.club-honda.org.. så får du nok svar du svaret du trenger:) Siter -91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk -------------------------------------------- Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DROCCA Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Vedr div. feil. Batteriet har varenummer 80-2556 hos biltema, det koster 699.- El-feilen har jeg ikke funnet løsningen på enda. Lars. Siter SangYong Rexton 270 XDi (2004) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 hva med å prøve å bytte ut den føleren som forteller deg når dørene er åpne? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg