Brembo Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Ok har et spørsmål til evo folket her: Hva må/bør gjøres for og dra ut 450 hk av en evo 7, må innmaten byttes, hvilken turbo er bra for og unngå turbo lag, hvilken størrelse på dysene må til? Den skal være kjørbar med et bra turtalls register, er ikke interesert i et ketchup opplegg. kort og godt hva må gjøres for og oppnå dette det skal være holdbart slik att det ikke er med hjerte i halsen opplevelse hver gang det skal kjøres. Den er utstyrt med link datasprut fra før. Har du ikke peilling skriv ikke her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Brembo Ok har et spørsmål til evo folket her: Hva må/bør gjøres for og dra ut 450 hk av en evo 7, må innmaten byttes, hvilken turbo er bra for og unngå turbo lag, hvilken størrelse på dysene må til? Den skal være kjørbar med et bra turtalls register, er ikke interesert i et ketchup opplegg. kort og godt hva må gjøres for og oppnå dette det skal være holdbart slik att det ikke er med hjerte i halsen opplevelse hver gang det skal kjøres. Den er utstyrt med link datasprut fra før. Har du ikke peilling skriv ikke her. 450ærlige hk krever ivertfall: Ny hjerne : Gems. Motech, Link Nye råder innvendig. (helst ett 2,3L stroker kit) Strørre kammer. Større turbo med nytt grenrør Nye dyser (store) 3" eksos turbo back. Nytt luftfilter En masse små deler som stål toppakning, sensorer osv.. Oppgradering av intercooler rør. Ønsker du en mer spesifert liste kan du maile meg. Når det gjelder kjøre egenskaper, ketchup osv.. så er dette ett naturlig problem ettersom man setter på en større turbo og noe kraftigere kammer.. men alikevell finnes det løsninger for alle ønsker. Jeg vill nok annbefale en HKS 28/32 eller Greddy 20G Mer info kan du på mail mrleone@c2i.net MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by Mrleone 450ærlige hk krever ivertfall: Ny hjerne : Gems. Motech, Link Nye råder innvendig. (helst ett 2,3L stroker kit) Strørre kammer. Større turbo med nytt grenrør Nye dyser (store) 3" eksos turbo back. Nytt luftfilter En masse små deler som stål toppakning, sensorer osv.. Oppgradering av intercooler rør. Ønsker du en mer spesifert liste kan du maile meg. Når det gjelder kjøre egenskaper, ketchup osv.. så er dette ett naturlig problem ettersom man setter på en større turbo og noe kraftigere kammer.. men alikevell finnes det løsninger for alle ønsker. Jeg vill nok annbefale en HKS 28/32 eller Greddy 20G Mer info kan du på mail mrleone@c2i.net MrLeone Har du målene på orginal intercooler til en Evo 6? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by Brembo Ok har et spørsmål til evo folket her: Hva må/bør gjøres for og dra ut 450 hk av en evo 7, må innmaten byttes, hvilken turbo er bra for og unngå turbo lag, hvilken størrelse på dysene må til? Den skal være kjørbar med et bra turtalls register, er ikke interesert i et ketchup opplegg. kort og godt hva må gjøres for og oppnå dette det skal være holdbart slik att det ikke er med hjerte i halsen opplevelse hver gang det skal kjøres. Den er utstyrt med link datasprut fra før. Har du ikke peilling skriv ikke her. Ta en titt på http://www.lancerregister.com Der finner du absolutt alt det er vits i å vite + at det som oftest er mange med evo'er som har prøvet å feilet så du slipper å gå i samme hullet. Helt garantert :O) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by Brembo Ok har et spørsmål til evo folket her: Hva må/bør gjøres for og dra ut 450 hk av en evo 7, må innmaten byttes, hvilken turbo er bra for og unngå turbo lag, hvilken størrelse på dysene må til? Den skal være kjørbar med et bra turtalls register, er ikke interesert i et ketchup opplegg. kort og godt hva må gjøres for og oppnå dette det skal være holdbart slik att det ikke er med hjerte i halsen opplevelse hver gang det skal kjøres. Den er utstyrt med link datasprut fra før. Har du ikke peilling skriv ikke her. Har en kontakt som skaffer ferdige kitt fra Ralliart hvis det skulle være interessant... får du noe fra en levrandør som kun driver med sånne ting. Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.