Dr-Death Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Hei! Noen av dere som har en AVH-P5900DVD og vet hvordan man kobler slikt at man kan ha video på skjermen uten å ha på håndbrekket? Har googla det og lest noe om det men ingen som skriver spessielt utfyllende. Noen har klart det, andre mener det er vanskelig. Noen her som har en slik spiller og gjort noe lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Grønn ledning med "reverse" på 12V konstantstrøm EDIT: MENER det står reverse på den grønne ledningen, ganske lang tynn ledning Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr-Death Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Hæ? Skal den på pluss? De andre stedene jeg har lest mener de jord. Sikker på detta? Vil ikke brenne noen sikkringer inne i spilleren :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Den grønne SKAL til jord.. (Håndbrekk kabelen) Når denne er jorda kan du se på dvd når du vill... Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Hmm da beklager jeg så mye. Har en satt opp på jobben med denne løsningen, men kan ha sett feil på + og - i farten. Beklager Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Parkingbrake-kabelen skal til jord ja! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benz124 Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Jeg satte den på jord i min bil og det vart da bilde :P Siter Daimler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg