PsychoPat Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Er det noen her som kjenner til noen som bygger bilstereo i Kongsbergsområdet? Jeg har problemer med dynamostøy og støy fra CDspiller jeg gjerne vil ha litt profesjonell hjelp til å se på. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Ta deg en tur til Hønefoss da vel... Ikke såå lange biten det. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Tja, eneste grunnen til ikke å dra er at det blir litt langt. Selv om det lar seg gjøre ønsker jeg primært å finne noen som hører til litt nærmere Kongsberg. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 han mannen på hifi senteret ved svømmehallen kan jo så og si alt om bilstereo. Jeg drar dit hver gang jeg lurer på noe, og får alltid svar:P så prøv på det, han kan MYE! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Tja, eneste grunnen til ikke å dra er at det blir litt langt. Selv om det lar seg gjøre ønsker jeg primært å finne noen som hører til litt nærmere Kongsberg. Skjønner... Du får ta kontakt neste gang du har turen forbi her da... Kaffen står klar! (Eller saft hvis du ikke er "gammel nok") Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg