Gingers Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Venter på en ny eier til våren ? : D Vi får se da vettu ;) Hva jeg bestemmer meg for! Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Vi får se da vettu ;) Hva jeg bestemmer meg for! Jaggu! ; ) Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Da har jeg fått tak i meg recaro interiør ifra golf 4 som jeg skal ha i vr6n :) reiser å henter det i morgen! Trur det blir litt kult :) Har også fått meg vinterbil da siden venton er parkert: Riktignok sommermodus der da men ;p Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Da har jeg fått tak i meg recaro interiør ifra golf 4 som jeg skal ha i vr6n :) reiser å henter det i morgen! Trur det blir litt kult :) Har også fått meg vinterbil da siden venton er parkert: Riktignok sommermodus der da men ;p Flott bora du har fått deg, likte veldig godt den potta på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Takk for det :thumb Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Godt nyttår folkens! Da vil det forhåpentligvis skje litt utover her også, men det får vi ta etterhvert! Har jo helt glemt å legge ut bilder av interiøret jeg ser jeg : Gleder meg til å få satt det i. Blitsen gjør blåfargen veldig lys men den er mye mørkere.Ingen skader eller sår i det hele tatt og det er jo bra! Har fått tilbake litt motivasjon nå så skal prøve å oppdatere jevnlig hver uke om hva som skjer her nå. Ting som skal gjøres i januar: - demontere front for å skifte diverse slanger pga liten lekkasje og skifte simerring på oljekjøleren for å få det helt tett! - Demontere dashboard og skifte varmeapparat register! - Begynne å demontere og gjøre klar til lakkering! - Kanskje få sveisa i de nye festene og tilpassa interiøret da jeg trur det er lurest før jeg lakkerer. Ting som skjer av mods: Cleaning av bagasjelokk (tinne igjen hullet etter emblemet) Fjerne spylerdyser og montere de på innsiden av panseret (som på bora og golf 4), må selvfølgelig tinnes og slik etter gamle hullene! Sette på nye framskjermer og rette litt hjulbuer da jeg ville prøve uten skjermbreddere denne sesongen golf 4 recaro interiør som sagt Svart tak, stolper m.m. El vinduer skal også i da den tiden kommer. Mulig litt stereo men uvisst. Ny eksos Nye bremser + mere som jeg ikke kommer på i farten :) Skal ha av dører osv for å få lakkert alt opp igjennom av dørstokker og dører, panser osv.Gjøres ordentlig når det først skal gjøres :) Bilen har ingen tidsfrist for å bli ferdig til sesongen, men det hadde vært gøy. Skal inn i slutten av året å godkjenne bilen hos Biltilsynet å få felger, senkesett og motor i boks! Har nok å gjøre ihvertfall :) men noe må man ha å gjøre vettu! Får god hjelp av kompiser så! Oppdaterer så fort jeg har begynt! Fortsatt god helg folkens! Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Satt å kikket igjennom tråden min og bilen har da jaggu forandra seg litt igjennom tida å :p Påsken 08 Sommeren 08 Sommeren 09 Ikke så alvorlig men det er da litt og det begynner å gå i den retning av at jeg begynner å bli fornøyd med bilen :) Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoride Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 denne bilen burde du være fornøyd med:) den var pen ja:) godt jobba:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 denne bilen burde du være fornøyd med:) den var pen ja:) godt jobba:) Tusen takk for det! :) Salgstråd bora: http://www.bilforumet.no/biler-salgs/243669-volkswagen-bora-highline-1-9-tdi-chippa-2000-mod.html#post2658243 Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Hei..hvordan går det med ventoen?? flott interiør..si ifra visst du plutselig skal selge det Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Hei..hvordan går det med ventoen?? flott interiør..si ifra visst du plutselig skal selge det Hei Daniel! Den står godt i garasjen :) Har nå blitt arbeidsledig så står litt stille om dagen, men kommer oppdatering så fort jeg har fått gjort noe igjen. Interiøret blir nok ikke solgt gitt, men det ligger ett på klubbens hjemmeside til salgs :) Mvh. Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Ser da bra ut denne her :) Du har gjort mye jeg vil gjøre med Passat'n min :p Men hadde det ikke vært litt kult med monovisker på den bilen der? Tror det hadde passa veldig bra.. Bare et forslag :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Ser da bra ut denne her :) Du har gjort mye jeg vil gjøre med Passat'n min :p Men hadde det ikke vært litt kult med monovisker på den bilen der? Tror det hadde passa veldig bra.. Bare et forslag :p Takk takk :) Jeg har monovisker på vr6n jeg. Hadde det til og med på Boran jeg hadde. Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 meget tøff bil, har veldig sansen for vento vr6, den er ikke så liten som golfen og har en usedvanlig artig motor med en psycho lyd, jeg likte bilen din godt, skal følge med Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Hei har tittet igjennom din tråd. en utrolig pen bil, men savner litt bilder av interiøret.Har selv nett kjøpt en vento, og er slike tråder som dette så gir meg masse arb lyst.. men dette golf interiøret ditt. er dette bolt on eller.. eg har verdens styggeste interiør i min vento, og det skal byttes. mitt er grått og stygt.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg