Gå til innhold

Min Vento VR6 "nytt år med nye mods"

Ranger emnet

Gingers

Anbefalte innlegg

• Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

strøken flott vento....skulle ønske min var et like bra utgangspunkt;)

Gjør den ikke det da? Er da vel ett godt utgangspunkt den også?:)

Bra du ikke har sett min in real life, er mye smådritt i lakken pån :(

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett spørsmål, hvor fikk du tak i de Keskin felgene?

J**LIG fine! ;)

Kjøpte de helt nye av et firma som har/hadde annonse på finn.no :) Ga vel rundt 10 000 med dekk :)

Gromme hjul ja, synd døm skal mest sitte på bmw til fruen :-/ (men jeg har spyttet i noen kroner så de skal nok få gjort sitt på venton å ja :D)

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør den ikke det da? Er da vel ett godt utgangspunkt den også?:)

Bra du ikke har sett min in real life, er mye smådritt i lakken pån :(

min hadde nesten ikke lakk når jeg kjøpte den var bulker og rust på alle dører,begge framskjermene var rustet.sprukket fronfanger.el feil i bagasjeluka 9 avgådde ledninger ca.bulker forran baklykten på venstre side..å mye småkosmetiske ting..derfor bilen er sprayet mattsvart på alt karosseriarbeidet som er gkort;) men ga bare 15k for den og solgte 2er golfen for 45k ;) men bilen er knallgod nå;)

alle biler ser vel litt bedre ut på bilder...gleder meg til å se til sommer ang hva felgvalget ditt blir

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min hadde nesten ikke lakk når jeg kjøpte den var bulker og rust på alle dører,begge framskjermene var rustet.sprukket fronfanger.el feil i bagasjeluka 9 avgådde ledninger ca.bulker forran baklykten på venstre side..å mye småkosmetiske ting..derfor bilen er sprayet mattsvart på alt karosseriarbeidet som er gkort;) men ga bare 15k for den og solgte 2er golfen for 45k ;) men bilen er knallgod nå;)

alle biler ser vel litt bedre ut på bilder...gleder meg til å se til sommer ang hva felgvalget ditt blir

Såpass ja, men det viktigste er at du har fått den på bedringens vei ihvertfall :D

Ja spent sjøl på felgvalget mitt jeg gitt :) i tillegg til felgvalg, så vanker det vel en liten hemmelighet som jeg kanskje skal hente til helga, ser ihvertfall sånn ut :D

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja, men det viktigste er at du har fått den på bedringens vei ihvertfall :D

Ja spent sjøl på felgvalget mitt jeg gitt :) i tillegg til felgvalg, så vanker det vel en liten hemmelighet som jeg kanskje skal hente til helga, ser ihvertfall sånn ut :D

da regner jeg med du legger ut bilde av gobiten da ;)

-99 Subaru legacy stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Jan Inge er så treg avettu, kan legge ut bilde av go biten(bilen) jeg..

Strandstuen110.jpg

Strandstuen109.jpg

Jeg og Jan Inge var en liten tur til sverige og henta en vento vr6 så da får vi hive alt over i Ingus sin:)

oioioi det blir rallemaks;) drømmer om vr6 selv men skal gå for dieseltrim når pengboka tilater det

-99 Subaru legacy stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk Vegard :D

tar litt tid med meg vettu!

Nå er vr6n teststarta før vi begynner å bygge om. Må kjøpe meg nytt regkjedesett og nye pluggledninger så skal den være klar. Blir sikkert noe småtteri underveis, men detta er det vi vet om nå :)

God helg folkens!

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk Vegard :D

tar litt tid med meg vettu!

Nå er vr6n teststarta før vi begynner å bygge om. Må kjøpe meg nytt regkjedesett og nye pluggledninger så skal den være klar. Blir sikkert noe småtteri underveis, men detta er det vi vet om nå :)

God helg folkens!

regner med en massiv bilde update når motorbytte(regner med motorn skal i bilen din?)skjer

blir kjækt med vrsex...er jo en lyd fra en annen verden i di motorene

-99 Subaru legacy stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med en massiv bilde update når motorbytte(regner med motorn skal i bilen din?)skjer

blir kjækt med vrsex...er jo en lyd fra en annen verden i di motorene

Ja det skal vi få til a vettu :)

Ja lyden er himmelsk :thumb

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen detta blir gromt Jan Inge :D Gleder meg til alt sitter i bilen å bilen starter :D Bare å si ifra om du trenger hjelp vettu, jeg kommer :)

Takk takk :)

Gleder meg til motor er bytta og den starter og alt fungerer. Langt dit men noe må man jo glede seg til :)

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider