Gå til innhold

Min 320 coupe (Prosjekttråd) Snart ferdig !

Ranger emnet

Are-mnja

Anbefalte innlegg

Hei.

I fjor på denne tiden, kjøpte jeg meg en gankse så medtatt 320 coupe. Den retta jeg opp, byttet rammevange på osv.

Slik så den ut da jeg kjøpte den:

HPIM1655.jpg

HPIM1769.jpg

Og etter mye arbeid og retting:

HPIM1927.jpg

HPIM0010.jpg

IMG_0632.jpg

Sååå, kom jeg borti en volvo her om dagen =P :

IMG_1335.jpg

Derfor lurer jeg på, er det noen i trondheimsområdet som har frontdeler liggende? Alt utenom panser og skjærm passer fra 4-dørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

Har fått tak i panser fra en hugger på lillehammer. Har en onkel som skal til oslo neste helg, så han kunne hente det.

Har også funnet en delebil i Fosen som jeg vurderer å kjøpe. Skal dit i helgen med noen kompiser, så skal se på bilen da.

Framskjermen klarer jeg å redde. Har grovrettet den nå....

IMG_1355.jpg

Rammevangen er bare litt bøyd frampå, og kan varmes og rettes til. Det ble forøvrig gjort sist gang på denne siden og, men da var den værre.

IMG_1347.jpg

Skal også fikse litt annet smått som, Hel-lakkering, eljustering av speil, soting av ruter helt foran og muligens lcd-skjermer i nakkeputene. Har montert playstation2 og skjerm i konsoll fra før av =)

IMG_1367.jpg

Så nå venter jeg vel strengt tatt bare på deler, slik at den blir kjørbar igjen.

IMG_1346.jpg

Kommer til å opdatere med bilder etterhvert som jeg får gjort noe =)

Are ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kipt med kolisjoner :shake

men den blei ganske bra første gang du fiksa den

det er sikkert noen på salgs topic i Bimmers.no som har noen deler til deg visst du ikkje har hørt der.....

så håper bilen kommer seg igjen

er det M6 felger som står på ? og link til dvd skjermen? har planer om å gjere det samme

BMW E36 318I

Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du sote rutene selv annbefaler jeg og bestille ferdig kutta soting. venter på filmen til bilen min. ble fett med ps2 måtte du borre hull i hanske rommet? hvor har du plasert om formeren?

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjermen kjøpte jeg på bilradiospesialisten, de hadde tilbud på den til 1400,- =) http://www.deal.no/produkt.cfm?id=113569

Omformeren er fra clas ohlson. Den fikk såvidt plass under dashbordet på passasjersiden. Strømmen tar jeg fra pluss'en til sigarettenneren. Jeg laget meg en bryter ved siden av sigarettenneren, fordi jeg ikke kommer til bryteren på selve omformeren. Skjermen får strøm fra cd-spilleren. Resten er basic kobling av signalkabler osv =)

Det ble 2 små hull i hanskerommet til ledningene, og et avlangt hull til vifta på playstationen.

Har fortsatt igjenn masse sotefilm fra bakrutesotingen, så satser på å bruke den. Men er det noen som har tips til hvordan jeg tar ut siderutene foran? Var av med dørtrekk i dag, men det ser ut som at jeg må demontere hele vindusmekanismen for å få de ut???

Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skar seg med delebil i helga, men har fått hjem panseret. Så dersom noen har frontdeler liggende rop ut! Helst ikke så alt for mange mil unna trondheim. Trenger: fanger, grill, tverrbjelke, radiator og div. plast)

Her er noen bilder av bilen tatt i sommer. Opplakkering av grill (var grønn før) og soting av sideruter bak.

IMG_1002.jpg

IMG_1000.jpg

IMG_1009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk handlet meg bil i går. Den ser ikke så værst ut på bildene, men det er myyyye galt med den. Bla. def dempere hele veien rundt, frieksos, kast i mellomaksel, kast i hjul, defekte hjullager, og masse småting som ikke virker.

Orket ikke annet enn en vask og nedplukking i kveld.

IMG_1602.jpg

IMG_1595.jpg

IMG_1597.jpg

IMG_1598.jpg

IMG_1605.jpg

Så nå har jeg ingen unskylding til å ikke fikse coupe'n lenger =P

kommer med mer etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider