Gå til innhold

Audi80_kenneth Prosjekt bane/show bil

Ranger emnet


Audi80_kenneth

Anbefalte innlegg

Ja jeg får vel legge ut noen bilder av prosjekte mitt. Det er en 1.8 1985 Audi 80 cc som skal bli bane/show bil. Har begynt med noe men venter på verksted plass.

 

Ting som skal gjøres:

 

Innvendig:

Nye bøttestoler

Nye 4-punkt seler

Ta ut alt av dørtrekk/taktrekk plastik deksler. osv..

Lage ny dærsbord med masse klokker

Sikkerhets tank i bagasjen.

Alt i OMP, Pedal sett, gir kule, osv..

 

Under pansere:

 

1.8 l Skal få dobble gassere og turbo (Kom gjerne med råd og tips)intercooler, 3" effekt anlegg, grenerør, toppen skal få Poring, plansliping og tirm kam. med justerbart reimhjul

Olje chatc tank, blå silikon slanger og pynte strømper, og annen snaks;)

 

Unnerstell:

 

Alt skal byttes i forstilling , bygge om til golf 16 v bakaksel med skive brems, polyflex foringer rund om, Slissa skiver, større kalipere, Nytt coilover kitt.

 

Utvendig:

 

Alt av små bulker skal rettes, hel lakkering (samme farge) nye lister, 90 Lykter foran, Mest mulig orginal i utseende.

Audi Coupe GT 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får vel legge ut noen bilder av prosjekte mitt. Det er en 1.8 1985 Audi 80 cc som skal bli bane/show bil. Har begynt med noe men venter på verksted plass.

 

Ting som skal gjøres:

 

Innvendig:

Nye bøttestoler

Nye 4-punkt seler

Ta ut alt av dørtrekk/taktrekk plastik deksler. osv..

Lage ny dærsbord med masse klokker

Sikkerhets tank i bagasjen.

Alt i OMP, Pedal sett, gir kule, osv..

 

Under pansere:

 

1.8 l Skal få dobble gassere og turbo (Kom gjerne med råd og tips)intercooler, 3" effekt anlegg, grenerør, toppen skal få Poring, plansliping og tirm kam. med justerbart reimhjul

Olje chatc tank, blå silikon slanger og pynte strømper, og annen snaks;)

 

Unnerstell:

 

Alt skal byttes i forstilling , bygge om til golf 16 v bakaksel med skive brems, polyflex foringer rund om, Slissa skiver, større kalipere, Nytt coilover kitt.

 

Utvendig:

 

Alt av små bulker skal rettes, hel lakkering (samme farge) nye lister, 90 Lykter foran, Mest mulig orginal i utseende.

 

jeg har greit preppa gti 8v topp liggendes, portet, planet, større ventiler, dobble fjærer og 280 graders kamaksel. du får komme med ett bud hvis du er nterresert!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mener at du skal handle inn en G60-motor, fordi den har lavere komp. originalt og derfor egner seg fortreffelig til overlading. Dette mener han naturligvis skal foregå vha. turbo.

 

Personlig hadde jeg heller laget meg en sinna sugemotor;).

 

Litt usiker på den turboen enda.Funker det ikke så blir det bare gassere, Er litt mer hissig på gassere en turbo, Men begge deler hadde vært best:D Grom lyd;)

Audi Coupe GT 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usiker på den turboen enda.Funker det ikke så blir det bare gassere, Er litt mer hissig på gassere en turbo, Men begge deler hadde vært best:D Grom lyd;)

 

Får jo ikke noe gasserlyd med turbo da, med mindre du setter gassere før turbo. Ikke så lett å finne forgassere som er egnet til overladning heller.

 

Vil nok bli betydelig mer effekt med med G60 motor og hjerne enn med gassere. Vanskelig å dyse de opp riktig for turbo

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår