Bilskalle Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Har hørt at de svarte plastlistene på siden, bare er å dra av. Så vaske med diesel, og polere med voks. Er det noen som har prøvd dette, og kan poste bilder, eller si hvordan det ser ut. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianracing Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 har prøvd men limet sitter igjen på døra blir bra hvis du har tid!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 det er bare å røske dem av krissa, limet vil løsne hvis du vasker f.eks med diesel (etter litt tid:rolleyes: )var det du som spurte meg om det for en stund sia, eller husker jeg feil nå...??jaja, du MÅ i hvertfall polere sirævvan etterpå:D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Ja det var du som sa det,,, men jeg ville liksom se hvordan det blir.. ingen som har bilder!?? Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by ehrnst det er bare å røske dem av krissa, limet vil løsne hvis du vasker f.eks med diesel (etter litt tid:rolleyes: )var det du som spurte meg om det for en stund sia, eller husker jeg feil nå...??jaja, du MÅ i hvertfall polere sirævvan etterpå:D er det likt lim som sitter på emblemene bak? rivde de av men det lime er noe helvete og få av. Noen som sa at hårføner skulle funke, men jeg stod ett kvarter og varmet på samme sted til metalle rundt ble glo varmt men lime gikk ikke av:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 bruk sitrus spray for å vaske limet... " sag " av listene med fiske sene.. å dra de av kan lage bolker og stygg lakk. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg