CoilOver Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Etter jeg spylte bilen, dukket det opp et område på størrelse med ei hand, som er hvitaktig. Når jeg stryker handen over, går det fra glatt (der lakken er fin) til litt "tørr" følelse over det hvite området. Hvis jeg polerer området, forsvinner det hvite og det blir vanskelig å se det, men jeg kan fremdeles kjenne det tørre området som ikke er speilglatt. Bruktbil som ble kjøpt for ikke så lenge siden. Hva kan ha skjedd med lakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HollowT Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Kanskje klarlakken har flasset av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Ser ikke noe overgang... men området blir jo blankt når jeg polerer det. Hadde i så fall ikke området vært matt uansett hvis kun baselakken var der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Er sikkert et støvkorn eller et sig som har vært der, og blitt pusset bort og rubbet og polert opp igjen, og nå har poleringen blitt vasket bort, så da kommer den matte flaten tilbake. Få tak i noe bra rubbing, og gå over området med maskin, slik at du får frem igjen glansen, så ha på en god polish til slutt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Sett noen hvite merker på noen biler...på noen av de bilene har det vært mennesker med mye solkrem som har lagt igjen merker... Disse forsvinner med en omgang med maskin, rubbing og polering... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg