Gå til innhold

Streetmeet Kr.sand lørdag 20.september kl 19.30!

Ranger emnet

turbotrondsen

Anbefalte innlegg

Ja, som sagt så er det duket for streetmeet, (kanskje det siste i år?)

Stedet vil være det som alltid er, parkeringsplassen til Sørlandsenteret :)

Går forresten mye meldinger rundt om dette treffet, og det snakkes om kl21. Men still heller opp rundt 19.30, får vi litt mer tid før det blir "bekmørkt"

Møt opp og få brukt opp sommerskoene dine!

Hadde vært gøy å få til et slikt oppmøte som for noen år tilbake, da hele plassen bare var en svær firkant av biler ;)

Alkohol er selvfølgelig tillatt, men prøv å ikke hiv flasker rundtomkring. Folk med biler kan ødelegge dekk og div, og det blir heller ikke noe populært for offentligheten..

VEL MØTT!

I`m not driving too fast, I`m flying too low...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som sagt så er det duket for streetmeet, (kanskje det siste i år?)

Stedet vil være det som alltid er, parkeringsplassen til Sørlandsenteret :)

Alkohol er selvfølgelig tillatt, men prøv å ikke hiv flasker rundtomkring. Folk med biler kan ødelegge dekk og div, og det blir heller ikke noe populært for offentligheten..

VEL MØTT!

aldri skjønt hvorfor det alltid blir så mye flasker knust??? men skal opp å titte om jeg er hjemme

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble stoppa da vi kjørte forbi dem. vi gliste bredt til dem, men så når vi endelig kom forbi lå et par biler å snilekjørte i venstrefilen, så jeg begynte å snike meg forbi dem.

så kom blålysene. hehe.

Da ble det 10000kroners spørsmålet om HVA jeg hadde gjort galt. Førerkort eller ikke sa han.. sa hva jeg trodde hadde gjort galt og vips så var førerkortet mitt igjen. Fikk en advarsel bare og vi lo litt, for han gjorde det vist mest fordi vi gliste så til dem, så hadde han noe å glise tilbake til etterpå. hehe

Ekte politifolk er godt å ha. Trist med idioten du møtte kskeie :(

Er for det meste de jeg også treffer på oppigjennom desverre. for mange av de som kun er ute etter å vise sin styrke i systemet. huff

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble stoppa da vi kjørte forbi dem. vi gliste bredt til dem, men så når vi endelig kom forbi lå et par biler å snilekjørte i venstrefilen, så jeg begynte å snike meg forbi dem.

så kom blålysene. hehe.

Da ble det 10000kroners spørsmålet om HVA jeg hadde gjort galt. Førerkort eller ikke sa han.. sa hva jeg trodde hadde gjort galt og vips så var førerkortet mitt igjen. Fikk en advarsel bare og vi lo litt, for han gjorde det vist mest fordi vi gliste så til dem, så hadde han noe å glise tilbake til etterpå. hehe

Ekte politifolk er godt å ha. Trist med idioten du møtte kskeie :(

Er for det meste de jeg også treffer på oppigjennom desverre. for mange av de som kun er ute etter å vise sin styrke i systemet. huff

var det du som hadde en gul 850?

Volvo 240 turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider