Gå til innhold

Sanger med GOD bass

Ranger emnet

Vakuum

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mort

Gå inn på http://www.kkv.no/ der finner du masse fin musikk. Ikke bare god bass, men musikk med et vanvittig lydbilde og en dynamik du bare kan drømme om på absolute music og sånne tullplater ;) kvaliteten på innspillingene er vel blant verdens beste.

Greit nok at det er bra kvalitet på opptakene der, men jeg ser ikke akkurat for meg en cd fra kkv på full guffe ned rånerstripa:D

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. For di av dere som liker og kjøre opp og ned stripa med full guffe på anlegget, er vel ikke kkv rette plassen og handle musikk. Men har du et snev av intresse for god lyd i bil eller hjemme, og samtidig tørr og høre på annen musikk en listepop, syns jeg du skal gi kkv en sjangse. Det er faktisk ikke bare salmer der ;) Masse fin Norsk musikk.. Kari Bremnes er min favoritt :D

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. For di av dere som liker og kjøre opp og ned stripa med full guffe på anlegget, er vel ikke kkv rette plassen og handle musikk. Men har du et snev av intresse for god lyd i bil eller hjemme, og samtidig tørr og høre på annen musikk en listepop, syns jeg du skal gi kkv en sjangse. Det er faktisk ikke bare salmer der ;) Masse fin Norsk musikk.. Kari Bremnes er min favoritt :D

Har ikke kritisert dem, syntes det bare var litt off topic her.

Tilbake til topic'en:

Robert Miles har mye bra punch i rytmene sine.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celine Dion - Think Twice - er dyyyp og god

Blank & Jones - Desire - Det er råne låt det

Leftfield - Africa Shox - Sinnsyk låt (og video)

Michael Jackson - Smooth Criminal . Sinnsyk innspilling og frekk bass

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte en værsting :-)

1812 overtyren i DSD nyinnspilling med de orginale kanonene hvor Erich Kunzel dirigerer er helt vill !!

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanger med god bass i:

DMX - Untouchable

Sean Paul - Breathe

Korn - Freak on a leash <- trykker bra her iallefall :D

K'Jon - Miami

DJ Quicksilver - Clubfiles one (equinoxe iv)

DJ Ross - Lonely (89ers remix)

Bass Test - Subwoofer Mix.mp3 :)

Baby boy sangen

dr dre-put it on me (instrumental)

aaliyah-rock da boat <- fin rolig bass

Paul van Dyk-_Humate_-_Love_Stimulation_(Lovemix).mp3

+ det meste av god rap, litt røff rock med masse trommer og dype gitar riffer :), den beste av den beste trancen ++ :)

Ålgård Gatebilklubb

1970 VW Boble 1302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med Mort her! Mye "spesiell" musikk herfra men også mye bra. Sinnsykt heftig lyd på endel av innspillingene, bl.a. Kari Bremnes. Her har en bass som virkelig viser hva anlegget er godt for, selvsagt ikke den som gir mest trøkk, men skikkelig bass som går MEGET dypt og som er utrolig rått å høre på skikkelig anlegg. Kommer i samme kategori som en av sangene jeg sa George Michael - Spinning The Wheels:)

Finnes foresten også mange innspillinger med kirkeorgel som er helt brutale.... går gallant under 20 hz og dette med ekte musikkinstrument og ikke bare noe lagd "kunstig" på en PC:D

Kom foresten på en annen morsom sak, Markoolio - Vi Drar På Fjellen. Tror aldri jeg har sett ett basselement bevege seg så sinnsykt som når vi fyrte den opp på en Sunfire True stuesubwoofer, ganske artig

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider