Eikelanden Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Her er noken bilder av min ny innkjøpte viggen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sabben Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Sweeet! De bbs-felgene er så sinnsykt tøffe på 9-3!:D Siter Andreas Stolt eier av en Saab 96 v4-72 Hm... vinterbil sa du? Ja, kanskje det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikelanden Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Sweeet! De bbs-felgene er så sinnsykt tøffe på 9-3!:D Jepp det er dei, får ikkje kjøpt dei felgane lengre heller for bbs har visst gått konken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Fet bil! Hvor mye ligger en slik på i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sabben Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Jepp det er dei, får ikkje kjøpt dei felgane lengre heller for bbs har visst gått konken. Såpass ja. Men hvorfor har du ikke de legendariske gule trekantene over blinklysene på forskjermene? Det er jo kanskje den kuleste detaljen på Viggen bilene;) Siter Andreas Stolt eier av en Saab 96 v4-72 Hm... vinterbil sa du? Ja, kanskje det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Flott bil dette her... Jeg ser du er fra Bergen, er du medlem av STCN? Vi har månedlige medlemstreff. Se link http://forum.saabturboclub.net/ Her er min 9-3, men den skal selges som du ser.... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1986912 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Såpass ja. Men hvorfor har du ikke de legendariske gule trekantene over blinklysene på forskjermene? Det er jo kanskje den kuleste detaljen på Viggen bilene;) enig der! dem må du skaffe deg til veie!! :) utrulig pen bil! e jo drømmebiln for de fleste SAAB entusiasta! :P Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikelanden Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Fet bil! Hvor mye ligger en slik på i Norge? Ser på nettet at dissa bilane ligge på ein 200000kr i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikelanden Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Såpass ja. Men hvorfor har du ikke de legendariske gule trekantene over blinklysene på forskjermene? Det er jo kanskje den kuleste detaljen på Viggen bilene;) Dei gule trekantane hadde ein tidlegare eigar tatt vekk, so eg har ikkje gjort noke meir med det, får sjå om eg ikkje kjøpe noken nye på elkparts og setter på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikelanden Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Flott bil dette her... Jeg ser du er fra Bergen, er du medlem av STCN? Vi har månedlige medlemstreff. Se link http://forum.saabturboclub.net/ Her er min 9-3, men den skal selges som du ser.... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1986912 Jepp er opprinnelig frå sogn og fjordane men bur på hybel i bergen nærmare sagt knarvik. Er nesten blitt medlem no på forumet, har betalt lisens og alt men ikkje fått full tilgang på forumet endå. Forresten strøken 9-3 du har :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havove Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Må bare si at du har kjøpt en virkelig pen bil=) Siter Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikelanden Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Må bare si at du har kjøpt en virkelig pen bil=) Gjo takk skal du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohope Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jeg fikk min nye Viggen hjem til bergen i helgen så da må vi jo ha Viggen treff. Åsmund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Det der er drømmen *sikle* utrolig rå bil! Kan jeg få ta på deg? :D Eller, vertfall bilen? eller kanskje jeg får ta på bilen om jeg tar på deg? *hehe* BBS er vel ikke konken, men mulig importør i norge er det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melonen1 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 utrolig rå bil... Siter Volkswagen Golf IV 1,4 -98 x: Volvo 240GL 2,3 -89 x: Volkswagen Transporter -74 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg