Eikelanden Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Jeg fikk min nye Viggen hjem til bergen i helgen så da må vi jo ha Viggen treff. Åsmund Er det du som kjøpte den andre viggen som låg på finn.no ein blå ein? Btw grattis med ein rå bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikelanden Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Det der er drømmen *sikle* utrolig rå bil!Kan jeg få ta på deg? :D Eller, vertfall bilen? eller kanskje jeg får ta på bilen om jeg tar på deg? *hehe* BBS er vel ikke konken, men mulig importør i norge er det ;) Hehe du kan ta på bilen men ikkje på meg :P Mulig eg har øyrt feil ditta med bbs sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikelanden Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 utrolig rå bil... Takk skal du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohope Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Er det du som kjøpte den andre viggen som låg på finn.no ein blå ein? Btw grattis med ein rå bil :D Jeg kjøpte en av de to blå som lå på finn.no ja. annonsen forsvant vel for ca 3 uker siden tror jeg. Åsmund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohope Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Var du ute å kjørte ved Vestkanten idag ca klokken 1430? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikelanden Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Var du ute å kjørte ved Vestkanten idag ca klokken 1430? Nei det var nok ikkje meg, min står i førde klar til tectylering, men er visst fleire blå viggen i Bergen har eg høyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohope Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Nei det var nok ikkje meg, min står i førde klar til tectylering, men er visst fleire blå viggen i Bergen har eg høyrt. Tror det er en til i tilleg til våre + en cab, men kan være flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Veldig pen Viggen du har der! Ta vare på bilen, mange som ødlegger disse fine bilene:(...Selv kjører jeg Saab 9-3 cabriolet (1999 mod)...Frister veldig med Viggen eller Aero Saab:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikelanden Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Veldig pen Viggen du har der! Ta vare på bilen, mange som ødlegger disse fine bilene:(...Selv kjører jeg Saab 9-3 cabriolet (1999 mod)...Frister veldig med Viggen eller Aero Saab:) Gjo takk for det, gjer so godt som eg kan for å holde den vedlike, har mellom anna hatt den inne til tectyl og bytta bagasjeluke so no er den so godt som rustfri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg