Gå til innhold

Noen som har bestilt xenon fra VVME.com her?

Ranger emnet

turbotassen

Anbefalte innlegg

Fikk også mine kit, dog noe forsinket pga mangel på 55w.

Men, idag fikk jeg brev fra DHL Expres, en fakura:confused:

"Faktura Fly" , på transport av 1 kolli.

Inneholder " VAT "= 238kr, og "utleggingsgebyr" = 110kr.

Noen som har fått slik?

Trodde jeg betalte for frakten hos vvmw jeg, for dem sa at shipping and handling var inkludert!

Jeg òg, har fått faktura fra DHL. 500,- for en 20kg's diff. :iconsm

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk også mine kit, dog noe forsinket pga mangel på 55w.

Men, idag fikk jeg brev fra DHL Expres, en fakura:confused:

"Faktura Fly" , på transport av 1 kolli.

Inneholder " VAT "= 238kr, og "utleggingsgebyr" = 110kr.

Noen som har fått slik?

Trodde jeg betalte for frakten hos vvmw jeg, for dem sa at shipping and handling var inkludert!

Fikk akkurat det der eg også, forsto det ikkje, men trur det var toll

94- Omega 3,0

98- Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøper kit av en meget service fiksert person på finn.no prisen er ubeklagelig og han sender med det samme! jeg bestilte 4 kit fikk dem etter 48 timer.og kittene er fra vvme så kvaliteten er på topp!:) selgers navn er Bernt Vika. ANBEFALES!

Hvorfor gå igjennom en mellommann ?

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg hatt h1 vvme kit i 3mnd fungerer utmerket

men har også et h3 35watt kitt montert for 2 veke sidan, montert i tåkelysene nå vill ikke den ene pæren tenne når jeg starter må vri noen ganger på bryteren før den tennes, har bytte men en balaster jeg hadde ligende(som jeg vet virker når det er kaldt) som jeg hadde i bruk tidligere men må fremdeles vri på bryteren når jeg starte.

noen som har erfart samme problem??

fikk også byttet til 50watt da jeg hadde 35watt balaster til fjernlysene ble god del forskjell på lyset, ble utmerketbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Bestillte kit i går jeg også, men sendte mail om det var mulig å skifte til H3C-pærer, kan jo be dem om å skrive ned prisen en del i samme slengen, hva er grensa for toll?

Var ett jævla gebyr det der for at dem skaulle legge ut, greit å måtte betale toll, men gebyr for at DHL legger ut er litt drøyt syns jeg, men men

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte kit i går jeg også, men sendte mail om det var mulig å skifte til H3C-pærer, kan jo be dem om å skrive ned prisen en del i samme slengen, hva er grensa for toll?

Var ett jævla gebyr det der for at dem skaulle legge ut, greit å måtte betale toll, men gebyr for at DHL legger ut er litt drøyt syns jeg, men men

nytter ikke og skrive ned prisen(det har de automatisk gjort, hvis du leser på siden så står det) men tollen sjekker alt utskrift på deg via paypay ol kontoer seneste betalin til det firma du får i fra, så rekne dei der.

det beste er og skrive sendingen i et famile navn eller kamerat`s navn

eller oprette paypal konta på noen du kjenner men ikke ta dit kontonr må ha det kontonr navnet er i

Endret av mondeo 2,2 x
Lenke til kommentar
Del på andre sider