Gå til innhold

Noen som har bestilt xenon fra VVME.com her?

Ranger emnet

turbotassen

Anbefalte innlegg

• Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

bestilte et sett 55 w 4300k h3 til og montere i ekstralysene. la inn bestilling kl 2200.

4 timer etterpå fikk jeg mail m sporingsnr, pakket og utsendt, faen de er raske.

dollarkursen er forøvrig på 5.7166, har ikke sjekket om den er stigende eller fallende.

vvme.com har også satt ned prisene.

betalte bare 400 kr ink frakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det vil si at lyset kastes ikke dit det skal.Ddu vil få veldig mye lys på nærlyset som strør seg oppover.

Dette vil resulltere i at du blender andre traffikanter.

Og som regel vil fjernlyset konsentrere seg i en stråle rett fremfor bilen

les litt mer omfattende om det her: http://www.bilforumet.no/diskuter-artikler/163412-ettermontering-xenonlys-41.html#post2660547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det vil si at lyset kastes ikke dit det skal.Ddu vil få veldig mye lys på nærlyset som strør seg oppover.

Dette vil resulltere i at du blender andre traffikanter.

Og som regel vil fjernlyset konsentrere seg i en stråle rett fremfor bilen

les litt mer omfattende om det her: http://www.bilforumet.no/diskuter-artikler/163412-ettermontering-xenonlys-41.html#post2660547

Ok takk. Er det alikevel ikke vært 400kr? Eller blir det rett og slett dårligere lys enn halogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vært 400kr om du kjøper et annet kit + shop.nbb.se/shop/

Men i de orginale lyktene på bilen så er nok svaret nei.

Monterte i mine gamle halogenpærer etter en uke, og lyse ble bedre enn xenonkittet.

Har bestilt et par halogenlykter fra nbb.se, som jeg skal bygge om til xenon. Da blir det bra lys. alpha 225 ombygd til xenon vant en testhttp://www.automotorsport.se/biltester/2009/0920/092003.pdf. Lyste over 1000 meter

Endret av dynaBel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte på tirsdag og fikk pakka levert på jobb i dag. Det er imponerende i disse juletider.

Har ikke installert enda men kittet ser greitt ut og delene har en fin solid feel.

Montert og det var veldig enkelt også for en kar som ikke er den mest fingernemme under panseret.

35w 6000k på nærlysa. Funker dønn og gir kjempefint lys i forhold til Philips Premium halogen jeg hadde fra før. Synes også at 6000k (bittelitt blåskjær) gir det stiligste lyset, og ofrer gladelig litt lysstyrke til 4300k (hvitt) for det...man må jo ha litt look også. :)

Kjørt med noen uker og det funker fint. Sikkert litt irriterende for noen av dem som har kjørelys kobla til tenninga for du kan risikere at ene lykta ikke tenner om du skrur på for kjapt i kulda, men siden jeg kjører import og aldri gadd å ordne det der...så funker det greitt. :)

Så sluttdommen blir at det den oppstartgreia gjør at det blir litt halvveis da, noe man tar av om man selger bilen lissom...men 350 kroner er billig og lyset er det ingenting å si på.

Endret av tindebrød
Lenke til kommentar
Del på andre sider