Gå til innhold

Noen som har bestilt xenon fra VVME.com her?

Ranger emnet


turbotassen

Anbefalte innlegg

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg bestilte 3kit på fredag. har fått trackingnummer, men det virker ikke.

Noen andre som har hatt lignende problem ?

 

Min bestilling

2x h7, 6000k slimballast

1x h7, 6000k 55watt

 

Til audi a4 01mod.

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestilte 3kit på fredag. har fått trackingnummer, men det virker ikke.

Noen andre som har hatt lignende problem ?

 

Min bestilling

2x h7, 6000k slimballast

1x h7, 6000k 55watt

 

Til audi a4 01mod.

 

tracking nr. fungerer ikke før etter en dag elns, pga at de sender tracking nr. før pakken blir sendt og registrert. hadde samme problem, så sendte mail til dem og spurte;)

1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt)

1995 Audi S6 2.2tq automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på jobb når dem skulle levere mine!

Så hadde dem lagt et kort i postkassen så jeg ringte og bestillte ny avlevering og spurte om dem kunne komme litt sent på dagen, men dem hadde ikke tid til det sa dem, så endte med at jeg fikk pakken levert på jobben! :)

 

Har en kompis som jobber på varetaxin her, så han henta det ut for meg så jeg fikk det levert på døra:p

1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt)

1995 Audi S6 2.2tq automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satan.

de hadde vist ikke 55watt på lager alikavell, så kitta mine blir ikke sent før imorgen.

Jeg gadd ikke vente på 55watt så jeg ba dem heller sende meg 35watt med slimballast istedetfor.

 

Nå ble jeg irritert, hadde venta at jeg sku få kitta imorgen jeg, istedet blir de sent fra kina imorgen og jeg får ikke det jeg opprinnelig bestilte.

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk også mine kit, dog noe forsinket pga mangel på 55w.

 

Men, idag fikk jeg brev fra DHL Expres, en fakura:confused:

 

"Faktura Fly" , på transport av 1 kolli.

Inneholder " VAT "= 238kr, og "utleggingsgebyr" = 110kr.

 

Noen som har fått slik?

Trodde jeg betalte for frakten hos vvmw jeg, for dem sa at shipping and handling var inkludert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår