dirtyfunker Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Hvilke trim muligheter har jeg for denne bilen? Jeg kunne tenkt meg å få litt mer krutt ut av motoren. Såvidt jeg vet så er denne bilen trimmet fra fabrikk så det er vel begrenset hva jeg har å gå på?! Bilen er nokså dau på lavt turtall, noe jeg kunne tenkt meg å få gjort noe med. Snakket med en på Flissundet Autotuning og han sa at det nok vi gå å få ut en 250 hk med chip. Hva mer kan gjøres? JEg tenker ike å bruke mer enn 15000. Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 hva kan evt ny turbo gjøre? Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 ny turbo ca 6000kr, dyser. pris?, LMM sensor. pris? Mapping ca 10.000kr. Ny clutch da den gamle sikkert ikke holder så lenge 3- 6000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Når dette er en 2.0 orginalt så må du desverre leve med dårlig dreiemoment på lave turtall.... Grunnen er at 2.0 har 13mm kortere slaglengde enn de øvrige motorene. Dvs 77mm kontra 90mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg